Beantwoorden
xieman
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Open bèta's

Beste Netweters

Graag zou ik weten of Telenet open bèta's heeft voor het publiek of is dit alleen voor ervaren mensen? Ik heb gezien dat zogenaamde 'kraks' toegang kunnen krijgen tot bèta's, wat houdt dit dan precies in? 

Tags (3)
3 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Open bèta's

@xieman, Telenet organiseert jaarlijks wel één of meerdere bèta's om nieuwe producten of verbeteringen te testen. Regelmatig worden deze bèta's via De Netweters gehost, wat betekent dat wij het platform zijn waarop de feedback verzameld wordt en waarop we testers helpen met hun vragen. Er zijn ook bèta tests die via andere platformen of werkwijzen georganiseerd worden.

Tot nu toe waren het steeds gesloten bèta's waar een selecte groep klanten aan kon deelnemen. Afhankelijk van wat Telenet wil testen, schrijven ze ofwel zelf klanten aan (die voldoen aan bepaalde voorwaarden voor de test) of creëren ze een publiek artikel waarop klanten zich kunnen inschrijven. Voor de Telenet TV-box konden klanten zich bijvoorbeeld zelf inschrijven, al gaf dit geen garantie dat je kon mee testen (reden = voorwaarden).

 

Lid worden van De Netweters is sowieso al een goed begin! Zodra er een bèta is waar Telenet nog testers voor zoekt, wordt dit zeker gedeeld hier op De Netweters. En het klopt dat de Kraks altijd geïnformeerd worden over bèta testen, zij krijgen vaak als eerste een 'scope' van nieuwe Telenet zaken. Maar dat verdienen ze dan ook wel dubbel en dik! 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ex-Netweter
 

Open bèta's

@Suzy ben ik dan geen Kraks... 😱

😪

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Open bèta's

@Ex-Netweter, je bent op dit moment geen Krak op De Netweters, nee. Hier lees je hoe je een Krak kan worden. 

 

Maar ben er wel van overtuigd dat je in het dagelijkse leven een echte krak bent, hoor. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.