De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Prijzen wederom omhoog

Beantwoorden
Experienced Veelweter
Full speed writing! De magic number! Topicvreter! π-DAY!

@janne_man @sb Zie foto als bijlage: 

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_c36.jpg

Beantwoorden
Professional Bijna Allesweter
π-DAY! De magic number! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar?

Als die stoep eigendom is van de stad,of gemeente,kun je daar weinig aan doen.

Hier staan er ook op de stoep,maar niet dat je er over kan vallen🤗

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Allesweter
Straf. Héél straf! Een mailpaal! It's your third party! Volop in the game!

@fieldoxide Als dat zo bij mij of bij mijn buren zou hangen, zou ik toch bellen naar Telenet. Het normale omhulsel is er volgens mij niet alleen voor het ethische. 

Van een ander type kast van Telenet was de deur los. Eerst had een buur er plakband rondgedaan en later ook nog een koord. Op zeker ogenblik wad de deur kapot en stond het wagewijd open (dat zag er zogoed als leeg uit. Ik heb toen naar Telenet gebeld en een paar dagen later hebben ze een nieuw kast geplaatst.

@robatoras Bij mij stonden ze juist naast de stoep op privé eigendom. In de verkavelingsakte van meer dan 40 jaar geleden stond in dat de eigenaars dit moesten gedogen. Ondertussen lijkt iedereen dat vergeten te zijn en telkens als Telenet (haar onderaannemers) iets vervangt komt dit nu op de stoep, zo ook die kast. Blijkbaar heeft Telenet wat dat betreft een goed geactualiseerd plan, want ze wisten waar de kast stond (uiteraad waar in de straat, maar ook dat het op privé eigendom stond).

janne_man | Krak
    In het land der blinden is eenoog koning.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Veelweter
Full speed writing! De magic number! Topicvreter! π-DAY!

@janne_man Als je ooit eens in Leuven komt moet je maar eens naar de gevels kijken van de huizen. 

Overal hangen deze aftakpunten open en bloot. 

0 Likes
Beantwoorden