Service van grote merken
Vinden jullie ook niet dat de service van grote merken sterk achteruit gaat. Verkopen maar voor de rest...
Wij hebben met onze vereniging 2 professionele scanners aangekocht. Een A3 scanner van Canon een paar jaar geleden en recent een A4 scanner van hetzelfde merk omdat we tevreden waren over de werking van de eerste.
Wat blijkt nu. Wij kunnen beide scanners niet aansluiten met hun respectievelijke (heel goede) software op 1 en dezelfde PC. Ofwel is het de ene de A4 scanner met zijn software en we kunnen niet kiezen in welke map we dit installeren ofwel is het de A software bijna gelijkaardig, iets uitgebreider.
Contact met Canon België. Dit is niet voor ons, dit is voor de business afdeling.
Contact met die afdeling. We gaan een case aanmaken na aandringen want we waren geen bedrijf. Sorry niet voor ons, je moet contact opnemen met Ingram micro, importeur voor België.
Reeds 14 dagen geleden een mail gestuurd naar hun service desk. Niet eens een beleefde bevestigingsmail van ontvangst.
Via, via een mailadres van een vertegenwoordiger van Ingram bekomen. Maar die is out of office deze week.
Op zich zijn de scanners uitstekend. De bijhorende software ook. Elk op zich. Maar je kan ze niet gebruiken op eenzelfde PC want de ene software vindt de A3 scanner niet en de andere software vindt de A4 scanner niet.
Iemand enig idee hoe je dit zou kunnen oplossen op windows 11
scanner is Canon Image Formula 40 en de A3 is Canon DR-M1060.