Beantwoorden
tr_dude
Freshman Weetjesweter
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Sociaal internetaanbod: retroactief?

Hallo, aangezien ik geen antwoord krijg van de helpdesk hier even proberen.

Wij hebben sinds kort recht op sociaal tarief, en dit met terugwerkende kracht (2 jaar).

Ik weet dat er sinds april een nieuw sociaal aanbod bestaat, maar kan ik retroactief nog genieten van de "oude" sociaal tarief korting op onze bundel ?

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Sociaal tarief retroactief

2 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Ik kan enkel dingen vinden over retroactief toepassen van het sociaal tarief op energiefacturen. Daarnaast lees ik ook dat deze 2 sociale tarieven los staan van elkaar.

Zowel het BIPT als FOD Economie spreken met geen woord over retroactieve toepassing van sociaal tarief en/of sociaal internetaanbod.

Het lijkt me het beste dat je je vraag richt aan die 2 partijen, aangezien zij toezichthouder zijn, BIPT voor het oude sociale tarief en FOD Economie voor het sociaal internetaanbod, zij kunnen je het juiste antwoord geven.

Sociaal tarief | BIPT  

Veelgestelde vragen over het sociaal internetaanbod | FOD Economie 

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Het oude bestaat nu niet meer enkel het nieuwe aanbod

Als je niets verandert hebt zal je nog op het oude zitten anders niet

Neem contact met de FOD voor meer vragen de aanbieders houden zich daar niet mee bezig

daarmee dat je geen antwoord krijgt