Beantwoorden
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Spotlight april

De lente is in het land: het zomeruur is begonnen, de temperatuur is 3 graden hoger dan vorige maand en de hooikoorts doet zijn intrede. Nu zijn er natuurlijk ook zeer mooie vooruitzichten, meer bepaald nog betere temperaturen, een aantal wel verdiende verlofdagen en een paar goeie films in de bioscoop. Ik heb er een tweetal uitgekozen om toe te lichten.

 

Before I Fall (3 April) is het verhaal van de jonge Samantha die alles goed voor mekaar had in haar leven. De perfecte vriend, perfecte job kortom het perfecte leven. Tot ze betrokken raakt in een ongeval en wakker wordt om telkens haar laatste dag te beleven. Hoewel dit lijkt op het begin van een sciencefiction film, gaat het hier toch om een drama met wat komedie trekjes. Na het meermaals herbeleven van deze dagen begint ze te merken dat niet alles zo perfect is. Ze ziet wat zelf moet veranderen, maar ook dat ze tot anderen moet doordringen om ze dingen te laten inzien. En dat voor de tijd om is...

 

before-i-fall_onesheet-2.jpg

 

Mocht je toch getriggered zijn op het sciencefiction stukje, zullen de helden van Guardians of the Galaxy je zeker niet te kort doen. Volume 2 (26 april) komt er eind deze maand aan. Hoewel het vreemde team hun vorige opdracht met veel glans volbracht heeft, moeten ze ervoor blijven vechten om een team te blijven. Als ze dan nog het mysterie rond Peter Quil gaan uitpluizen, gaan de poppen helemaal aan het dansen. Het zal weer lachen zijn met Star-lord, Rocket en Baby Groot. En mocht je een tweede reden willen om toch te gaan... Awesome Mixtape Vol2.

 

guardian2poster.jpg

 

Ik heb mijn lijstje voor deze maand opgemaakt. Er staan er nog een aantal andere op die hier niet beschreven staan. Welke gaan jullie kijken of waar wachten jullie op? Laat het hier even weten.

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 reacties