Beantwoorden
kdoogie
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Telenet TV Flow en easy internet op 2de adres

Hallo,

Heden heb ik op het eerste adres een all internet(ongelimiteerd) abo met TV-box, vaste telefoon(=oude Whoppa) en play sports. Op het 2de adres easy internet + TV, beiden adressen met TV-box. Er is geen gebruik van GSM bij Telenet.

Op het 2de adres krijg ik wel een korting en betaal je eigenlijk alleen voor het TV abonnement en TV-box. maar alles bij elkaar is dit nog véél te duur naar mijn goesting.

Dus, ik zou willen omschakelen naar een all internet met TV Flow (dus geen play sports en vaste telefoon meer) op het eerste adres (67,62 euro) en enkel internet op 2de adres met easy internet (31,41 per maand). Echter zegt men mij dat ik te TV Flow applicatie niet zal kunnen gebruiken op het 2adres omdat daar een all internet abo voor nodig is. Heden, met de TV Telenet app is dat geen enkel probleem...

Is dit een verhaaltje of is het waar, het zou mij toch verwonderen dat ik de TV Flow app ook niet kan gebruiken op een adres met Easy internet en niets anders (daar is trouwens ook zeer weinig verbruik ...)

Alvast bedankt voor de hulp.

Mvg, Kris

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Flow en easy internet op 2de adres

2 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5293
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet TV Flow en easy internet op 2de adres

@kdoogie omdat er geen formule bestaat voor Flow met internet met easy, start vanaf all-internet.

in theorie zou het moeten werken met easy internet, alleen zal het beperkt zijn in kijken door het lage verbruik dat je hebt (max 150GB per maand).


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Telenet TV Flow en easy internet op 2de adres

Zolang je op het eerste adres All-Internet + TV Flow hebt kan je op het tweede adres via éénder welke internetverbinding naar TV Flow kijken.
De enige beperking is de datalimiet van 150 GB waardoor je slechts 2 uur per dag kan streamen. (verbruik streaming 2,2 GB/uur)

 

Cheap-ass oplossing is 2x Scarlet Loco + 1x TV Vlaanderen App TV Light, dan heb je internet en tv op twee adressen voor in totaal 77,95 euro/maand zonder datalimiet.