Telenet algemeen
Ik ben al meer dan 30 jaar klant bij telenet. Ik ben nog één van de personen die indertijd 10.000Bf waarborg hebben betaald voor de modem. Ik heb steeds op tijd mijn rekeningen betaald, nooit afgesloten geweest wegen achterstand en ben altijd tevreden geweest in de loop de jaren. Wat ik echter van de laatste paar jaar niet meer kan zeggen. Ik ondervind steeds meer tijdelijke onderbrekingen in de verbinding, misschien lig ik in een drukke straat ofzo ? Maar wat mij nog het meeste stoort is: voor algemene hulp is de sevice zeker ok, maar indien men tracht in contact te komen met Telenet dan laat die het afweten. De optie wij bellen u terug, ze bellen wel maar als je opneemt geven ze geen gehoor en verbreken de verbinding na een tiental seconden. Bij het zenden van het contactformulier beloven ze binnen de 2 dagen reactie maar daar krijg ik ook maar 1 op 4 van. Zonder in detail te treden, probleem was niet op te lossen, contact opgenomen met ombudsman, vier dagen erna mail van Telenet en probleem opgelost, dan gaat dat.
Telenet was de beste en snelste provider maar ze zijn veel van hun pluimen aan het verliezen.
Ik vind het jammer en als ze hun communicatie naar de klant toe zouden verbeteren dan kunnen ze terug op de goede weg geraken.
Een gezond en voorspoedig 2023 toegewenst aan allen.