Beantwoorden
Friend
Experienced Meerweter
Berichten: 84
Goed bezig! Say what?! On a roll... Tien op tien!

Telenet klantendienst

Naar aanleiding van een ander topic wou ik wat even kwijt betreffende de klantendienst van Telenet.

Ik heb toen 2x contact opgenomen met de klantendienst via mail en 2x telefonisch.

Wat ik persoonlijk vervelend vind is dat wanneer je via mail een vraag stelt je terug gebeld wordt i.p.v. van verder via mail geholpen wordt. Je moet dan op een onverwacht moment klaar staan met alle info wat je vraag betreft. De eerste keer zei die mevrouw dat ze zou terugbellen en vroeg niet wanneer het wel paste voor mij, daarom vroeg ik via mail geholpen te worden en ze antwoordde me dat ze dat dan wel zou doen. Nadien geen nieuws meer gekregen tot ik zelf terugbelde. Na 2x telefoontjes maar nog geen oplossing nam ik terug contact op via mail. Doordat het 2de telefonisch contact niet zo aangenaam verliep verkoos ik via mail verder geholpen te worden. Ik kreeg antwoord hierop maar om een dossier op te maken hadden ze nog een paar gegevens nodig. Deze mailde ik door en kreeg geen mail meer terug. Een paar dagen later merk ik in mijn spamfolder dat ik in feite reageerde op een "no-reply" mail van Telenet...dus daarom dat er in die mail vermeld stond dat ik zelf kon terugbellen wanneer me dat zou passen (waar ik erg tegen opzie omdat ik dan weer het hele verhaal van A tot Z moet doen, want het zou moeten lukken dat die medewerker aan de lijn op de hoogte is van alles en mijn vorig telefonisch contact bemoedigt me niet terug te bellen). Ik begrijp niet dat vandaag de dag men bij bedrijven als Telenet geen contact kan laten verlopen via mail en alles via telefoon wil laten verlopen. Kwestie van tijd en werk lijkt het me ook geen besparing ; als je steeds alles moet herhalen kost het ook hun medewerkers tijd. Bij de meeste bedrijven wordt je tegenwoordig toch geholpen via mailverkeer en zelfs via chat zonder steeds terug doorverwezen te worden naar telefonisch contact. 

Tags (2)
18 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet klantendienst

@WhiteSasch  Ik denk dat die in het gebouw zitten naast de Ghelanco Arena in Gent (Blue Towers). Hoorde je op de achtergrond de Gantoise supporters niet? 🤣



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
WhiteSasch
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Tien op tien! Jij bent af!

Telenet klantendienst

Haha, ik denk dat het net geen match was dan. 😛
Overigens hoorde ik bij de Limburgse klantendienst wel veel meer lawaai en duurt het daar wat langer dan bij de business dienst. 🙂

icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Telenet klantendienst

Kunnen we niet bij de zaak blijven, het doet er niet toe welke tongval deze persoon, als hij/zij maar een oplossing voor jullie probleem kunnen geven.  

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Telenet klantendienst


@icymichel  schreef:

Kunnen we niet bij de zaak blijven, het doet er niet toe welke tongval deze persoon, als hij/zij maar een oplossing voor jullie probleem kunnen geven.  


Wat mij betreft zijn we nog on topic. Het gaat toch nog altijd over de klantendienst, niet? Het hoeft niet altijd zo serieus te zijn. (-;


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.