Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Verhoging mobiele data in ONE gelinkt aan klantverlies

Objectief: Verhoging mobiele data in ONE-bundels heeft te maken met klantenverlies. Telenet verloor tussen juli en september 6 200 ONE(up)-klanten. Een zware terugval, aangezien Telenet tussen april en juli nog 5 500 ONE(up)-klanten won.

bron: https://nl.investors.telenet.be/nl/financiele-resultaten-0

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Re: Telenet WiFree stopt vanaf 01/11/2023!

16 reacties
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 213
De magic number! Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Verhoging mobiele data in ONE gelinkt aan klantverlies

Het gaat hier heel erg off-topic. 🙂 @Moderator kan de discussie over de financials afgesplitst worden?

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Verhoging mobiele data in ONE gelinkt aan klantverlies

@MartijnS terechte bemerking van je. 😉 We hebben bij deze de financiële discussie uit het WiFree topic gehaald. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.