24786
netweters
|
152677
antwoorden
|
20730
vragen
|
Klik hier
PS:
ONE en ONEup: vanaf 26 april verkrijgbaar
ONE en ONEup worden gelanceerd op 26 april en vervangen de huidige bundels WIGO en YUGO. WIGO-klanten die met ONE of ONEup beter zitten qua prijspunt en/of beter uitkomen met specificaties, worden proactief gecontacteerd. Voor alle andere klanten verandert er niets.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Wigo en Yugo worden vervangen : One
@Tomby schreef:(oei, vind niet hoe ik hier moet quoten).
Volledig eens dat het belachelijk is dat ze All-Internet wel de upgrade naar 3TB geven en Wigo en Yugo niet. Maar All-Internet is wel nog gewoon te bestellen volgens mij. Het is nog raar dat ze Internet-only ook geen nieuwe formule voor geintroduceerd hebben, zodat ze All-Internet op 750GB konden houden en de nieuwe formule op 3TB brengen.
Op deze topic heb ik geantwoord en dat heeft niks met jou topic te maken.
@patrick37 zou heel vriendelijk zijn.
Ik ben ook voor een de combi gegaan met de digicorder, aangezien mijn android tv box het begeven heeft.
@robatoras wat zijn jou upgrade plannen?
Heb gezien dat de website weer live is. Heeft er iemand al proberen bestellen?
@Macinéén ja ik heb de upgrade online kunnen doen 😉
Ik heb net besteld om te weten of het lukt. Nu kan ik dat niet direct weten of het ook daadwerkelijk lukt maar ik kreeg een bestel nummer. Morgenvroeg bel ik ze op om te weten of het door gekomen is.
Heb ook net geprobeerd. Wel geen bevestiging mail gekregen
Die bevestiging mail heb ik ook niet gehad. Of wel is het achterliggende systeem nog bezig met de verwerking van de veranderingen of wel kan het zijn dat er enorm veel aanvragen of je kan niet bestellen. Maar ik weet dat morgen pas als ik er heen bel tenzij er nu iemand is dan kan ik ze bellen en navragen. Maar morgen is de officiële lancering van ONE dus moest het al te bestellen zijn hebben we geluk.
@TMCLS93 Ik heb net met Telenet contact gehad,vanaf morgen is hun site volledig klaar
Zijn nog druk doende bezig.
@robatoras en ga jij ook over naar One? Zo ja, welke combi?
@TMCLS93 one up met TV maar dan betaal ik 5 euro meer voor hetzelfde aan 1Gbps.
Mobiel heb ik al goedkoop.Voor hetgeen ik bel,en mobiel data verbruik ik weinig of niets.
Morgen eens alles goed bekijken,bestellen kan nu al.
Heb nog steeds de AD2100 Digicorder die het nog perfect doet.Zit niet te wachten op die TV box.
@robatoras dus jij kan ook ni zien morgen welke veranderingen er zijn gedaan aan de tv flow app tov de yugo tv app...
@TMCLS93 Volgens Telenet is morgen alles klaar en zal je over alles uitleg vinden van a tot z
@robatoras @patrick37 hopelijk ook screenshots en een video van de nieuwe flow app
Wat ik net ontdekte onder 'Mijn Telenet'
Ik heb een Wigo home met boost en daar staat als internet abo 'All Internet' bij vermeld .. Wat wordt het dan.