24757
netweters
|
152449
antwoorden
|
20707
vragen
|
Ik ben nieuwsgierig. Welke provider gebruiken jullie nog buiten Telenet en waarom?
Misschien kunnen we hier nog iets van opsteken?
Alvast bedankt voor de reacties!
Telenet - Yugo All-In 15GB
DNS provider - Adguard in docker + pfBlockerNG in pfSense, Gandi.net voor eigen .be domein, Gandi LiveDNS (DynDns)
VPN provider - PureVPN
Streaming providers - Streamz, Apple TV+ (via Apple One abonnement), Amazon Prime Video (onderdeel van Amazon Prime abonnement), Spotify maar ga overgaan naar Apple Music (Apple One abonnement)
Andere cloud providers - niets 🙂 Alles via Nextcloud op Synology DS918+ NAS met 2de Synology DS118 op een andere lokatie voor als het huis afbrand 😉 Nog wel op zoek voor een degelijk en stabiel alternatief voor iOS backups met iCloud (iMazing ziet er interessant uit?).
Telenet: ONEup for 3 en TV flow (optie Safespot+ Actief)
Apple: AppleOne bundel (Apple Music, Apple TV+, iCloud opslag) Arcade gebruik ik niet
DPG Media: VTM GO
VRT: VRT NU
Google: YouTube
Netflix: 4K streaming optie
@ChristofW schreef:Telenet - Yugo All-In 15GB
DNS provider - Adguard in docker + pfBlockerNG in pfSense, Gandi.net voor eigen .be domein, Gandi LiveDNS (DynDns)
VPN provider - PureVPN
Streaming providers - Streamz, Apple TV+ (via Apple One abonnement), Amazon Prime Video (onderdeel van Amazon Prime abonnement), Spotify maar ga overgaan naar Apple Music (Apple One abonnement)
Andere cloud providers - niets 🙂 Alles via Nextcloud op Synology DS918+ NAS met 2de Synology DS118 op een andere lokatie voor als het huis afbrand 😉 Nog wel op zoek voor een degelijk en stabiel alternatief voor iOS backups met iCloud (iMazing ziet er interessant uit?).
Dag @ChristofW,
Voor cloud backup gebruik ik BACKBLAZE, hier door heb ik geen nood aan een 2de NAS op locatie, de prijs is naar mijn mening redelijk, op dit moment heb ik een "Bucket" van 134.4 GB [34.961 bestanden] en betaal 0.75$ per maand.
Grtz,
@KelvinUceta De prijs op de website is toch wel wat hoger dan 0,75 $/maand. Waren het solden? 😉
@Wheng schreef:@KelvinUceta De prijs op de website is toch wel wat hoger dan 0,75 $/maand. Waren het solden? 😉
Niet naar mijn weten!
🤣
https://www.backblaze.com/b2/cloud-storage-pricing.html
Grtz,
@KelvinUceta Ik was hier aan het kijken. Maar ik zie nu dat je bij Personal Backup niets met een NAS kan.
@Wheng schreef:@KelvinUceta Ik was hier aan het kijken. Maar ik zie nu dat je bij Personal Backup niets met een NAS kan.
Klopt. Dit had ik vroeger ook, op een Windows PC. Maar is dus 1 PC only. Ik ben ook B2 aan ‘t bekijken voor op mijn Synolgy NAS. Mooie prijzen!
Dag @Wheng,
Daarom gebruik ik B2 Cloud Storage
Grtz,
@Steven-E schreef:
@Wheng schreef:@KelvinUceta Ik was hier aan het kijken. Maar ik zie nu dat je bij Personal Backup niets met een NAS kan.
Klopt. Dit had ik vroeger ook, op een Windows PC. Maar is dus 1 PC only. Ik ben ook B2 aan ‘t bekijken voor op mijn Synolgy NAS. Mooie prijzen!
Ja, dat is wat ik als Cloud Sync Synology [Xpenology] gebruik.
Grtz,
@Ex-Netweter
Telenet : Wigo met Internet all In 300 en 4 gsm
Proximus : Abonnement van het werk voor gsm
Tadaam: omdat ik m'n kabel van Telenet niet overal kan gebruiken 🙂
Domains: One.com, Vimexx, en een hele rits providers uit NL voor hosting
Streaming:Netflix,Disney+,Deezer, Amazon Prime
En binnenkort .... wie weet ?