24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
Vindt het echt een bedroevende service naar klanten. Ik bestel op 28 januari samsung ultra 21 512 gb via telenet en steeds krijg ik te horen in behandeling. Eerst kreeg ik te horen " toestel zal niet voorradig zijn". Heb ik zelf gebeld naar a&c en vonden ze mijn bestelling niet terug. Mailtje gestuurd naar abohomedelivery en deze vonden ook niets terug. Telenet maakt case op en duurt 5 werkdagen . Het erge hiervan men kan maar registreren bij samsung promotie tot 1 maart ( samsung niet verantwoordelijk mislopen promotie 25o euro ongeveer). In plaats van toestel reeds terzijde te leggen tot zaak is uitgeklaard. Levering post.nl al dan niet tijdig op voorraad voor 1 maart vermoedelijk in de dag wanneer ik ga werken .Wie gaat mijn verlies betalen bij mislopen promotie? Sta ook nog op het punt promotie te mislopen bij samsung voor galaxywatch 50 euro terugbetaald dit omdat er dingen ontbreken op factuur telenet.
Tweede probleem internet telenet wanneer je het het hardst nodig hebt valt uit(online examen) . En dit niet de eerste keer !
Klantendienst volgt ook maar procedure maar ik voel me aan mijn lot overgelaten!
Vond vroeger klant is koning overdreven maar hoe het er nu aan toe gaat spreekt men u alleen nog maar aan indien factuur niet op tijd betaald. Maar iemand aan de lijn krijgen die een beetje mag beslissen en het nodige doen tot de zaak wordt uitgeklaard vind men niet meer de dag van vandaag bij telenet.
Hey ongelukkige,
Via dit forum gaan ze je hier jammer niet mee verder kunnen helpen.
Je kan ons hiervoor best even contacteren via Facebook of Twitter.
Dan kijken we dit allemaal graag voor je na.
heb geen facebook of twitter
Je kan best dan het klachten formulier invullen. Dat vind je hier.
Bedankt,
Bij deze gedaan heb gevraagd mij terug te bellen door iemand met rechten en zo geplaatst dat hij iets aan mijn situatie kan doen maar hier hoop ik niet op .
Groeten
"Hope is not a method", maar anderzijds, "Hoop doet leven" 😉
Succes gewenst 👍
Ik koop nooit gsm iPad of iets dergelijks bij provider.
Lees de piepkleine lettertjes eens goed na.
Waarom moeten die zo klein zijn,terwijl ze plaats genoeg hebben,graag antwoord Telenet.
Omdat iedereen dat doet zekers🤔
Betaal nooit voorruit als je dit wel doet.