Gelukkig Nieuwjaar!

Onze beste wensen voor iedereen! Hier blikken we even terug naar het afgelopen jaar en kijken we vooral ook uit naar een fantastisch 2026 met jullie op De Netweters.
Beantwoorden
WarlordZico
Freshman Beetjesweter
Happy New Year! Leesclubje starten? It's your fifth party! Pageturner!

Registratie afronden melding bij nieuwe login

Hallo,

Ik krijg net dezelfde boodschap : registratie afronden bij mijn nieuwe login ( die reeds lang bestaat als algemene login bin Telenet ).
Ik kan nog steeds inloggen met mijn oude @telenet.be login bij netweters, maar een stappenplan wordt nergens voorgesteld.

Mvg, Nico

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Re: Registratie nieuwe login afronden?

1 reactie
Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

Registratie afronden melding bij nieuwe login

@WarlordZico bedankt voor je bericht! Ik zie dat jij twee Netweters-accounts hebt.

Het account 'WardlordZico' aangemaakt op 03/10/2016 is gekoppeld aan je @telenet.be mailadres. Dit is in orde, daarom dat je hiermee geen banner ziet staan, want voor deze account moet je niets veranderen.

Je tweede Netweters-account 'Warlord_Zico' aangemaakt op 01/10/2018 is gekoppeld aan een zelfgemaakte Telenet login. Dat is de reden dat we je een e-mail hebben gestuurd.

Nu we met zekerheid weten dat beide profielen jouw Netweters-accounts zijn, lijkt het me simpeler dat jij beslist welk account je wil behouden. Dan koppel ik daar je @telenet.be login aan. Eventueel kan ik het andere account ook verwijderen, zodat het ineens uitgeklaard is voor altijd. 😉

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.