Beantwoorden
Jeroen
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
All I want for X-mas is YOU O dierbaar België.. Say what?! Alles op zijn plek!

E-mail adres al in gebruik bij volgen stappenplan

Beste,

 

Ik probeer het stappenplan te volgen voor de aanmaak van een nieuwe login maar ik kan mijn huidig e-mailadres niet gebruiken.

Er komt een foutmelding op dat het adres al in gebruik is.

Jeroen_0-1667413273744.png

Daarna heb ik het adres van mijn huidige account (oude telenet login) veranderd naar een ander e-mail account maar tevergeefs, de foutmelding blijft.

Kan het zijn doordat ik in de tijd een nieuw account heb proberen aanmaken met mijn nieuwe telenet login (nieuwe klant) dit adres daaraan gekoppeld werd?

Ik heb die registratie van dat account nooit afgerond. Als ik op dat account inlog dan staat er nog altijd dat ik de registratie moet afronden.

Maar om op dat account in te loggen heb ik nooit mijn huidig e-mail adres gebruikt, alleen de telenet login (AB12345).

 

Wat kan ik doen? Alvast bedankt voor enige informatie.

 

Mvg,

Jeroen

0 Likes
3 reacties
SamSila
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Handje vol! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

E-mail adres al in gebruik bij volgen stappenplan

@Jeroen 

Bij mij werkte het indertijd ook niet om mijn Telenet e-mailadres te gebruiken om een profiel aan te maken.
Ik heb dan mijn Gmail email gebruikt en dit lukte wel. Misschien dat dit voor jou ook een oplossing kan zijn.

Andere oplossing waar ik aan denk is om in te loggen op mijn Telenet en rechts bovenaan op uw naam te scrollen en Profiel beheren te klikken.
Daar kan ik mijn huidige profielen zien en eventueel aanpassen of verwijderen. 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

E-mail adres al in gebruik bij volgen stappenplan

@Jeroen je kan zeker de tip van @SamSila al eens proberen en naar 'Profielen beheren' gaan. Als je het daar niet zelf kan oplossen, mag je me via een privébericht je klantennummer bezorgen, dan kijk ik zelf een na aan welke login we je Netweters-account kunnen koppelen. Meestal proberen we de koppeling te maken met dezelfde login als je gebruikt voor bijvoorbeeld Mijn Telenet. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

E-mail adres al in gebruik bij volgen stappenplan

@Jeroen heb ondertussen je aanvraag via het formulier goed ontvangen en de koppeling in orde gebracht. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.