Beantwoorden
WarlordZico
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Happy New Year! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Registratie afronden melding bij nieuwe login

Hallo,

Ik krijg net dezelfde boodschap : registratie afronden bij mijn nieuwe login ( die reeds lang bestaat als algemene login bin Telenet ).
Ik kan nog steeds inloggen met mijn oude @telenet.be login bij netweters, maar een stappenplan wordt nergens voorgesteld.

Mvg, Nico

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Re: Registratie nieuwe login afronden?

1 reactie
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Registratie afronden melding bij nieuwe login

@WarlordZico bedankt voor je bericht! Ik zie dat jij twee Netweters-accounts hebt.

Het account 'WardlordZico' aangemaakt op 03/10/2016 is gekoppeld aan je @telenet.be mailadres. Dit is in orde, daarom dat je hiermee geen banner ziet staan, want voor deze account moet je niets veranderen.

Je tweede Netweters-account 'Warlord_Zico' aangemaakt op 01/10/2018 is gekoppeld aan een zelfgemaakte Telenet login. Dat is de reden dat we je een e-mail hebben gestuurd.

Nu we met zekerheid weten dat beide profielen jouw Netweters-accounts zijn, lijkt het me simpeler dat jij beslist welk account je wil behouden. Dan koppel ik daar je @telenet.be login aan. Eventueel kan ik het andere account ook verwijderen, zodat het ineens uitgeklaard is voor altijd. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.