Beantwoorden
koenward70
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

telenet mailadres was al in gebruik bij andere account

Hallo

Eerst kreeg ik geen stappenplan te zien, maar moest ik mijn registratie afronden waar dan in grote uitroeptekens te zien was dat ik dat best niet deed omdat ik zo 2 accounts had. Maar om dat na te kunnen vragen moest ik wel ingelogd zijn en registratie afgerond hebben. Een onmogelijke cirkelredenering.

Dan vond ik nog een oude account, als ik daarop inlogde kreeg ik wel een stappenplan te zien maar als ik daarop klikte kreeg ik de melding dat ik voor deze account niets moest doen. Maar kon ik nog steeds geen vraag stellen.

Dus terug naar die eerste account en registratie toch proberen afronden, kwam de boodschap dat mijn telenet mailadres al in gebruik was bij een andere account. Dan maar mijn gmail mailadres ingegeven, waardoor ik nu dus eindelijk deze vraag kan stellen:

Kan u ergens nakijken of ik 2 accounts heb, en mij dan contacteren om te zien of ik er 1 kan verwijderen?

2 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

telenet mailadres was al in gebruik bij andere account

Normaal gezien kan @Suzy dat wel voor jou doen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

telenet mailadres was al in gebruik bij andere account

@koenward70 ik heb je een privébericht gestuurd met meer details en een suggestie. Laat zeker weten of je ermee akkoord bent door erop te antwoorden. Dan brengen wij het graag voor je in orde.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.