Beantwoorden
Remco
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
π-DAY! Leesclubje starten? Pionier Primeur!

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

Blij dat ik was toen ik onderstaande mail kreeg van Telenet. Eindelijk eens iets voor bestaande klanten maar kort was de vreugde.

.

http://i61.tinypic.com/2lcs8eb.jpg

 

Toen ik op de roze/paarse know "Benieuwd wat" klikte kom ik op een site uit waar een filmpje afgespeeld wordt om mij er nog maar is op te wijzen dat ik een trouwe klant ben, al 15 jaar lang.

 

http://i61.tinypic.com/ob0bp5.gif

 

 

Toch blijven hopen op een cadeautje scroll ik naar beneden om te zien of er daar iets staat maar helaas. 

 

Dus bij deze wou ik toch even telenet bedanken om steeds nieuwe klanten te belonen op alle mogelijk manieren afgelopen 15 jaar (fototoestelletjes, korting op abonnementen, tickets voor bepaalde zaken en waarschijnlijk nog meer andere zaken gedurende die 15).

 

Uiteraard ook super bedankt om de bestaande/trouwe klanten zeker niet te belonen voor hun vertrouwen in jullie produkten.

 

 

 

(...in feite ben ik hier de ezel om steeds klant te blijven in de plaats van gewoon over te stappen...)

 

 

 

 

 

43 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

Ik denk dat Telenet er alles aan doet om de beste te zijn en te blijven, maar dat ook voor AL zijn klanten probeert te doen die op de kabel zijn aangesloten. Op veel plaatsen zal dit wel al mogelijk zijn maar wachten ze om het aan te kondigen als ze klaar zijn met de aanpassingen. Want veel beloven maar het niet kunnen waarmaken dat is voor de concurentie.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

Ik verwacht wel 'n snelheidboost als we mogen vooruitgaan op de voorbije maanden.

Liefst hogere uploadSmiley Vrolijk

 

KELLY01
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

telenet moet je zeker niet geloven je ziek ook met het filmpje gratis naar klanten je moet maar problemen hebben als ze moet komen hoor je direkt al datje moet betalen en dan durven ze nog relame maken met hun filmpje schande

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

Er wordt door Telenet enkel gewaarschuwd dat je kosten hebt als het probleem bij jou ligt. Is je modem, NIU of je aansluiting op straat defect dan betaal je niet. Als je Wifi niet ver genoeg draagt, als je een kabel hebt vergeten in te steken, je stekkerdoos defect is, je powerlines defect zijn  of je weet niet hoe je de bron moet kiezen op TV dan zal je betalen.

Vergeet niet Telenet is enkel verantwoordelijk tot an de NIU en de modem al wat erna komt is voor jou. Als je naar Electrabel belt omdat je geen electriciteit meer hebt en ze komen bij jou om te repareren en het blijkt dat de kortsluiting door jou is veroorzaakt zal je ook betalen.

Al de inspanningen die Telenet doet om jouw beleving aangenamer te maken is goodwill van hun uit. Uiteraard uit commercieel oogpunt en ondnks de soms slechte apparatuur die klanten hebben.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

Wat electriciteit betreft: het is wel de netbeheerder zoals IMEWO en Eandis en niet Electrabel die de stroom opnieuw komt aansluiten, Electrabel is net als Luminus en Nuon een energieleverancier en is dus niet langer bevoegd voor taken van een netbeheerder.

0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

 

Als dit er door komt,zal Telenet ook iets moeten doen.

Mobistar komt volgens Citi in de eerste helft van volgend jaar met een aanbod voor digitale televisie en internet dat 30 procent goedkoper is dan het huidige aanbod van Telenet en Proximus voor digitale televisie, internet en vaste telefonie.

Bron

http://moneytalk.knack.be/geld-en-beurs/beleggen/hoge-verwachtingen-voor-mobistar/article-normal-631...

 

 

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

Er zal uiteraard een verschuiving komen. Telenet verwacht dit ook. Daarom ook dat ze bij hun klanten een charme offensief doen ( beleving). De vraag is en blijft wat Mobistar dan zal kunnen aanbieden op de kabel. Ze profiteren wel mee van de hoge kwaliteit die het kabel netwerk van Telenet nu heeft.

Zowel Telenet als Mobistar zijn hun rekening aan het maken.

Mobistar: Hoeveel verlies ik aan inkomsten door het verlies van X aantal Telenet klanten op zijn mobiel netwerk.

Telenet:  Hoeveel inkomsten krijg ik van Mobistar en hoeveel verlies ik aan klanten.

Ik denk dat ze nu nog altijd keihard onderhandelen tot op de eurocent.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

Ik heb tot nu toe weinig  charme offensief kunnen vast stellen.

Voor mijn part mogen ze van het basis (75)aanbod 35 zenders verwijderen,inplaats van zenders toe te voegen bij hun betaal paketten.

 

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

Welke ga je wegnemen? Je ziet nu al groot protest als er een zender weggaat, zelfs als het een zender is waar maar 100 man en een paardekop naar kijken. Ik vind het altijd leuk om die discussie te horen en te zien. Het houdt iedereen wakker. Gefrustreerde smiley

Een ding is zeker als onze groene vrienden er bij komen wordt het spel gespeeld met 3 en dat wordt spannender. Mob... vertrekt natuurlijk uit een goede positie. Ze kunnen rekenen op een kwaliteitsnetwerk. Ze moeten er alleen voor zorgen dat hun achterliggende hard- en software, achterliggende diensten goed zijn. En ze bovendien een aanbod geven die het publiek aanspreken. Misschien kunnen of hebben ze al geluisterd wat er verkeerd loopt bij de andere providers. ( Kunnen ze makkelijk nagaan op de verschillende fora)

Ze zouden bijvoorbeeld die zenders er kunnen insteken aan een heel schappelijke prijs die nu bij Telenet en Proximus in de bataalpaketten zitten. Kat LOL



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Boosje
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Dat loopt vlotjes. Leesclubje starten? It's your fifth party! Pionier

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

Als jullie denken dat trouwe klanten niet worden beloond en nieuwe wel, toch wreed simpel, wordt nieuwe klant he, zeg alles op en maak een nieuwe klant op iemand anders zijn naam...

 

wel even je nieuwe e-mailadres of telefoonnummer doorgeven aan iedereen, ja, je moet er ook iets voor doen he

0 Likes
Beantwoorden
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...


@SXTC schreef:

Je maakt zeker een grapje.... ga je beloond worden omdat je even belt naar Telenet? Smiley LOL


De enige manier om iets gedaan te krijgen bij telenet is: BELLEN en KLAGEN...

 

het minste dat er bij mij mankeert aan mijn gsm, telefoon, internet, ...  en ik weet zeker dat het probleem niet bij mij zit. Dan bel ik naar de Telenet helpdesk en maak ik van mijn oren en als ze niet luisteren, dan maak ik nog meer van mijn oren (of vraag ik naar hun baas, om daar tegen van mijn oren te maken 🙂 ).

 

En dat helpt dus. Ik heb al een aantal keer korting gekregen op mijn maandelijkse kosten vanwege connectieproblemen of fouten door hun.


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

Ik denk niet dat Mobistar een heel grote concurrent gaat worden... Ik ben niet echt fan van hun 🙂 (Ook al ben ik wel klant)

@BertXL
Ik vind de Telenet klantendienst zeer goed. Altijd vriendelijk en ze weten ook waar ze het over hebben. (Ik ben wel business klant) en ik word ook altijd zeer snel geholpen.

Als ik vergelijk met Proximus (waar ik tot vorig jaar klant was) die hadden meestal totaal geen idee wat ik vroeg en ook niet wat ze zelf zeiden... (Zelfs bij business). Ik kwam elke maand wel eens zagen over ons traag internet 🙂 en elke keer dat ligt aan u binnen bekabeling...
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...


@Arthur2 schreef:
@BertXL
Ik vind de Telenet klantendienst zeer goed. Altijd vriendelijk en ze weten ook waar ze het over hebben. (Ik ben wel business klant) en ik word ook altijd zeer snel geholpen.

Volledig mee eens, de business klantendiens (A-desk) is zeer goed en weet waarover ze het heeft. Dat is ook niet de helpdesk waarover ik het had...  De A-desk is maar open van 9-17u en van ma-vr (zelfstandigen werken nochthans ook buiten die uren).

 

 

Als ik een probleem heb buiten die uren kom ik bij de gewone helpdesk terecht en dat is dag en nacht verschil. De meerderheid daar weet namelijk niet waarover ze het hebben en komen met voorstellen die ik al lang zelf heb uitgeprobeerd en weigeren om verder mee te redeneren voor ik die voorstellen opnieuw heb uitgeprobeerd (bvb "Trek de stekker uit en wacht 5 minuten", "Dat heb ik al geprobeerd en daarbij, dan valt onze connectie toch ook weg?", "Dan moet U maar terug bellen...").

 


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

ja, maar hoe kan je korting eisen als je niet op papier kunt bewijzen dat er iets mis is aan je verbinding? Men kan namelijk doen alsof er niets mis is en je een technieker sturen "op jouw kosten"... Heeft men mij ook aan willen doen, nadien bleek dat de fout bij Telenet zelf lag. Stel je voor dat ik akkoord zou geweest zijn met een technieker... wat dan? Geld terug eisen terwijl je niets kan bewijzen?

0 Likes
Beantwoorden