Beantwoorden
Remco
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
π-DAY! Leesclubje starten? Pionier Primeur!

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

Blij dat ik was toen ik onderstaande mail kreeg van Telenet. Eindelijk eens iets voor bestaande klanten maar kort was de vreugde.

.

http://i61.tinypic.com/2lcs8eb.jpg

 

Toen ik op de roze/paarse know "Benieuwd wat" klikte kom ik op een site uit waar een filmpje afgespeeld wordt om mij er nog maar is op te wijzen dat ik een trouwe klant ben, al 15 jaar lang.

 

http://i61.tinypic.com/ob0bp5.gif

 

 

Toch blijven hopen op een cadeautje scroll ik naar beneden om te zien of er daar iets staat maar helaas. 

 

Dus bij deze wou ik toch even telenet bedanken om steeds nieuwe klanten te belonen op alle mogelijk manieren afgelopen 15 jaar (fototoestelletjes, korting op abonnementen, tickets voor bepaalde zaken en waarschijnlijk nog meer andere zaken gedurende die 15).

 

Uiteraard ook super bedankt om de bestaande/trouwe klanten zeker niet te belonen voor hun vertrouwen in jullie produkten.

 

 

 

(...in feite ben ik hier de ezel om steeds klant te blijven in de plaats van gewoon over te stappen...)

 

 

 

 

 

43 reacties
HaveHave2222
Freshman Meerweter
Berichten: 55
On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol!

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

Yep,

 

Ze gooien echt geld weg voor de meest onnozele dingen.

Ik ben benieuwd hoeveel de persoon ontvangen heeft om deze echt ronduit belachelijke mail op  te stellen.

Eerst een kaakslag met de meest ridicule naamsverandering van 'Sporting Telenet' naar 'Play Sports'.

En nu dit - ik denk er ook stilletjes over om andere oorden op te zoeken.

0 Likes
Beantwoorden
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

Dat is voor mij geen reden om over te stappen, dat zou ik alleen doen als ik niet tevreden zou zijn over de werking van de Telenet diensten maar niet omdat trouwe klanten niet zou beloond worden.

Voor mij telt dat de diensten goed werken, dat is het voornaamste, die cadeaus zijn voor mij bijzaak.

Het zou natuurlijk aangenamer zijn mocht men trouwe klanten belonen maar ja de dingen zijn nu eenmaal zoals ze zijn, daarvoor ga ik niet overstappen naar een andere provider.

HaveHave2222
Freshman Meerweter
Berichten: 55
On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol!

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

@apestaart,

 

Volgens mij ben jij een trouwe telenet medewerker.

 

Het wordt eens de hoogste tijd bij Telenet om je oogkleppen te verwijderen.

Jullie gooien  geld buiten voor dingen die in de ogen van alle klanten zinloos zijn.

 

Een naamsverandering van Sporting Telenet die voor de voetballiefhebber alleen een vermindering van het aanbod in houdt.

 

Een mail die totaal geen enkele meerwaarde schept en wie deze mail krijgt verwacht toch iets meer te zien dan een knullig filmpje.

 

Al deze zaken scheppen zo veel extra frustratie dat een mens zich we afvraagt of het niet beter is andere oorden op te zoeken.

 

Maar ik wens je toch veel plezier op je Telenet werkdag vandaag.

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

Crafty
HaveHave2222
 Ik ben tegen beloningen.Gewoon iedereen gelijk voor de wet.
En dan sport.
Sport is NIET alleen voetbal.
En dan die woekerprijzen die voetbaltclubs vragen.
Bij mij konden ze ernaar fluiten.
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

Waarom zou het zo zijn dat tevreden klanten medewerkers van telenet moeten zijn? Ik vind die conclussie toch wel een beetje ver gaan. Iemand die bijvoorbeeld heel uitgelaten is over pukkelpop moet dan ook iemand zijn die nauw verbonden is eraan of een medewerker ervan?

 

Sporting is sinds kort opgenomen in de play familie met een diverser aanbod dan vroeger wat het een mooier product maakt voor een groter aantal klanten. Ik had liever the fight network wat voor mij persoonlijk een geweldig iets was.

 

Een mail met een filmpje is..... mja..... en daar had wel iets meer kunnen gebeuren. Daar heb je een punt.

 

Zelfs al zou apestaart werken voor telenet.... who cares? Elke mens reageert anders op bepaalde initiatieven. Ik krijg ook liever een dikke vette bonus op het einde van het jaar dan een  wenskaart om me te bedanken voor mijn inzet... maar als ik uiteindelijk niet te klagen heb en tevreden ben is dat voor mij het belangrijkste.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

 

Ik wou net zeggen dat het een  beloning was je hier op het forum te hebben...... 😉

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
HaveHave2222
Freshman Meerweter
Berichten: 55
On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol!

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

Een hele hoop nietszeggende antwoorden met een heel apart gevoel van humor.

 

En dat sporting telenet is opgenomen in de play familie en dat dan nog een verbetering vinden ... ik zou eens wat rond kijken op de forums en op de facebook pagina van play sports.  Indien ze volgend seizoen de rechten op het engels en duits voetbal kwijt zijn, dan kunnen ze hun mooi pakketje opdoeken of gratis ter beschikking stellen  (maar gratis en Telenet dat gaat niet samen).

 

En die belachelijke mail ligt nog steeds op mijn maag, maar ze zijn blijkbaar reeds gestopt met het rondsturen van deze belachelijke toestand.

0 Likes
Beantwoorden
HaveHave2222
Freshman Meerweter
Berichten: 55
On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol!

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

Oh ja, en natuurlijk mag je mij ook kudo's geven, want daar zit ik nu echt op te wachten Smiley Erg vrolijk

talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

HaveHave2222... Het punt is dat iedereen de zaken anders ziet of bekijkt en mag denken wat ze willen. Echter... als ik niet tevreden ben trek ik mijn conclussies, bekijk ik de mogelijkheden en doe het nodige.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

 

Gratis bestaat niet,iemand draait er voor op.

Als ik niet tevreden ben,vertrek ik.

En hoplelijk laten ze Eleven links liggen,die voetballers  verdienen  fortuinen.

Nog maar te zwijgen over corruptie.

En die velen vrijwilligers die zich afslopen voor 'n drank bonnetje,of 'n gratis inkom ticket.

Spoiler
 
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

Telenet heeft mijn raad dus niet opgevolgd in kwestie trouwe klanten te belonen...

 

Maar niet ongerust, er komen stillaan spelers op de markt die met telenet kunnen concureren, Voo bijvoorbeeld. Ik heb geruchten gehoord dat Numericable "mogelijk" dat netwerk zou overnemen maar verder dan geruchten is het nog niet gekomen. Als er concurrentie komt moeten jullie wel beloond worden, of Telenet word gestraft...

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

Ik blijf er bij iedereen gelijk voor de wet.

Laat concurentie maar komen.

0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

er staat toch een telefoonnumer in de mail. als je niet tevreden bent , even bellen zou ik zeggen.

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

15 jaar klant, benieuwd naar de beloning...

Je maakt zeker een grapje.... ga je beloond worden omdat je even belt naar Telenet? Smiley LOL