Beantwoorden
Ex-Netweter

GSM nummers overzetten naar nieuwe provider

Beste, Ik heb een Wico gsm en wou mijn nummers overzetten van mijn vorige sim (Base) naar mijn nieuwe sim (Telenet) via mijn telefoon. Dit is gelukt maar wanneer ik iemand wil opbellen, staan mijn nummers nog steeds gelinkt via Base en moet ik steeds bevestigen dat of ik deze wil koppelen met telenet. Iemand enig idee hoe ik deze link kan verwijderen? Mvgr.
0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 Vraagbaakkampioen!

Bij het aangaan van uw nieuw abo (telenet) had je moeten vragen om het nummer van uwe oude provider (Base) over te nemen. Zelf kan je dit niet veranderen.

Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Om welke toestellen gaat het juist? Was de vorige telefoon een smartphone? Android? Is de nieuwe ook een Android? Indien zo, dan kan je veel beter werken met de contactlijst en de functie exporteren/importeren. Als je werkt via SIM, dan ben je sowieso beperkt tot een aantal karakters per contact.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Go-Sea
Experienced Weetjesweter
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Hoe krijg je die melding dat een contact op je Telenet-sim 'nog gelinkt is' aan je Base sim ?   Heb je misschien 2 simkaarten in je toestellen zitten en zit je base-simkaart er nog in ?  En/of heb je ze zo gecopieerd ?  Al je contacten in je mail zetten en dan die mail installeren op je nieuw toestel werkt ook, normaal gezien.

0 Likes
Beantwoorden