Beantwoorden
Ex-Netweter

Telenet Community

Vindt dit een prachtig idee van Telenet,zodat hun klanten onderling ook eens kunnen praten over alles en nog wat,wat te maken heeft met Telenet,ik ben alvadt een zeer tevreden klant,als je belt is iedereen altijd even vriendelijk,beleefd en helpen u direct waar kan en wat er in hun mogellijkheden ligt,bij mij persoonlijk is alles al altijd direct kunnen opgelost worden en als er iets beloofd wordt dan doen ze dat ook,daarom dat het iets duurder wordt heb ik geen probleem mee,alles wordt duurder,wie af en toe op cafe gaat en 1 a 2 pintjes minder drinkt,doet zelfs nog Profijt.
Groetjes,
Lucdejo.
9 reacties
Thailand
Experienced Veelweter
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Telenet Community

Hopelijk wordt er hier meegekeken door Telenet medewerkers en word er een antwoord gezocht voor de aangebrachte punten.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Telenet Community

Hey @Ex-Netweter 

Wat fijn je feedback te lezen! Bedankt om deel uit te maken van de Telenet Community :). 

Groetjes, 

Hera

0 Likes
Beantwoorden
hansvg
Freshman Weetjesweter
It's your ninth party! Jij bent af! Goed gevonden! It's your eighth party!

Telenet Community

gisteren de Telenet Community ontdekt,dit is top,vroeger als ik iets niet wist,of er was een problem,ging ik googelen,kreeg je allerlei dingen,nu ga ik dit dus raadplegen

Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Telenet Community

Ik vind dit ook fantastisch. Ik ben sinds enkele maanden bij telenet na het beu te zijn met 10 mbps down 900 kbps up bij belgacom, nu 200 mbps 😄

Ik had al gezocht naar een telenet forum wat er nog niet was (ik zat vroeger op het belgacom forum), gelukkig hebben we nu een plek om raad te vragen en problemen op te lossen etc.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Sjaakie
Freshman Meerweter
Even demarreren... Warming up? De vlam zit erin. It's your ninth party!

Telenet Community

Een heel goed initiatief dit forum, als het goed gebruikt wordt !

Maar daar zullen de administrators hopelijk wel over waken !

Telenet, proficat met jullie forum en alle gebruikers groetjes van Sjaakie en neem eens een kijkje op mijn homepage als je wilt. (gemaakt met Sharepoint Designer)

http://www.sjaakie.be

Sjaakie
www.sjaakie.be
Geoffrey
Experienced Weetjesweter
Play Sports GO It's your tenth party! Laat de zon in je hart! Smile!

Telenet Community

Dag @Sjaakie 

heel fijn om te lezen. Ik zie alvast uit naar je bijdragen op de Telenet community

groeten

Geoffrey

https://community.telenet.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewGeoffrey | Community Manager

"Bedankt voor je bijdrage aan De Netweters!"

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Telenet Community

In elk geval vind ik een forum zeer fijn om in terecht te komen zelf ben ik ook na een aantal jaren Belgacom (proximus) terug naar Telenet overgestapt. Bij Belgacom was ik ook bij het forum en had daar de ervaring dat ik sneller op het forum voort geholpen was dan op de helpdesk of toch tenminste dat de oplossing daar dan ook te vinden was. Hopelijk nu bij Telenet ook, mijn eerste ervaringen met Telenet zijn in elk geval zeer positief en hoop dat dit zo mag blijven. Na een tijdje hoop ik dan ook zelf oplossingen te kunnen aandragen.

0 Likes
Beantwoorden
bert_
Moderator
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Telenet Community

Bedankt voor je fijne feedback.

Hopelijk kan je hier steeds terecht voor je vragen en natuurlijk ook je eigen inbreng. 

Sugesties zijn steeds welkom!

Gr

Bert 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Moderator

0 Likes
Beantwoorden
Maxius2
Freshman Weetjesweter
Twee handen vol! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Telenet Community

Proximus kunt ge na bellen als ge eens wilt zien hoe het NIET moet xD vriendin van mij laatst 15 minute aant wachte!! En dan ne incompetente medewerker da er nix van kende aan de lijn. Bij telenet begot ist lang als ge 2 minuten moet wachten
0 Likes
Beantwoorden