24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hopelijk wordt er hier meegekeken door Telenet medewerkers en word er een antwoord gezocht voor de aangebrachte punten.
Hey @Ex-Netweter
Wat fijn je feedback te lezen! Bedankt om deel uit te maken van de Telenet Community :).
Groetjes,
Hera
gisteren de Telenet Community ontdekt,dit is top,vroeger als ik iets niet wist,of er was een problem,ging ik googelen,kreeg je allerlei dingen,nu ga ik dit dus raadplegen
Een heel goed initiatief dit forum, als het goed gebruikt wordt !
Maar daar zullen de administrators hopelijk wel over waken !
Telenet, proficat met jullie forum en alle gebruikers groetjes van Sjaakie en neem eens een kijkje op mijn homepage als je wilt. (gemaakt met Sharepoint Designer)
In elk geval vind ik een forum zeer fijn om in terecht te komen zelf ben ik ook na een aantal jaren Belgacom (proximus) terug naar Telenet overgestapt. Bij Belgacom was ik ook bij het forum en had daar de ervaring dat ik sneller op het forum voort geholpen was dan op de helpdesk of toch tenminste dat de oplossing daar dan ook te vinden was. Hopelijk nu bij Telenet ook, mijn eerste ervaringen met Telenet zijn in elk geval zeer positief en hoop dat dit zo mag blijven. Na een tijdje hoop ik dan ook zelf oplossingen te kunnen aandragen.