24757
netweters
|
152417
antwoorden
|
20700
vragen
|
Tenzij ik iets heb gemist,vandaag heeft telenet playsports gratis 200 open gezet voor Brugge-Anderlecht.
Wist van niets ,te weten gekomen telenet twitter.
Zou het niet mogelijk zijn een mail te sturen om klanten dit te laten weten.
Telenet heeft een eigen website waar het laatste Telenet-nieuws wordt aangekondigd:
Laat het zijn hé. Als er voor ieder klein dingetje een mail wordt gestuurd, dan zal het eerder op spam gaan lijken 😉
We hebben het toch betreffende Telenet ,die mails stuurt links en rechts .
Laatste 16.12 om groener te worden maar kan niets laten weten dat er iets gratis wordt aangeboden op tv.
Beetje zever uw post die lijkt op spam .
begrijp je redenering, maar Telenet doet het op deze manier om hun netwerk te sparen. In hun opinie zijn deze acties vooral voor trouwen klanten die up to date blijven met het bedrijf en intresse tonen. Ik stel voor dat je bovenvermelde link in je favorieten plaatst en regelmatig bezoekt.
Laat ons zeggen (hopen) Dat België volgend jaar de finale haalt europees kampioenschap haalt.
Je zegt telenet gaat dit niet aankunnen ,aangezien ze problemen zouden hebben om Brugge-Anderlecht uit te zenden als te veel kijken.
Nee dat zeg ik niet, maar het is maar normaal dat ze hun netwerk niet onnodig gaan belasten voor mensen die geen intresse hebben. Wie wel intresse heeft doet opzoekwerk en is "up to date". Massa emails verzenden kan het systeem tijdelijk overbelasten. Probeer jij maar eens tienduizenden mails in 1 keer te verzenden.