42234
netweters
|
18636
gesprekken
|
20129
vragen
|
Geachte,
Voor telenet zou het toch niet moeilijk moeten zijn (dienstverlening) om yelo tv ook aan te bieden op linux gebruikers.
Mvg
Giovani Kerckhove
Ik denk niet dat ze daar rijk van zullen worden. 😉
Kan je als Linux-gebruiker geen gebruik maken van Wine om Silverlight te installeren en te gebruiken onder een (Windows) browser zoals Fx of Chrome? Of iets à la VirtualBox installeren om Windows te draaien?
Staat er nergens op internet een handleiding om de yelotv-website te gebruiken met Pipelight onder linux ?
yelotv schakelt automatisch door naar https://www.yeloplay.be/
Wine is voor mij geen optie.
Is er ondersteunig voor TV op Linux-desktop bij Proximus?
Waarpm komt er dan een popup met:
Silverlight required
Your browser requires Silverlight to play videos. Please install Silverlight and restart your browser.
En zegt de telenet-helpdesk dat het niet gaat onder linux?
Gedaan.
Ik kan inloggen.
Maar tv kijken geeft ...
Silverlight required
Your browser requires Silverlight to play videos. Please install Silverlight and restart your browser.
Welke browser?
Mozilla Firefox, PaleMoon, Waterfox, Chromium, ...
Ik weet niet of het de juiste naam is, maar als je in je "software manager" even zoekt op "browser", dan zul je er wel verschillende tegenkomen.
Ik weet wat een browser is.
Welke gebruik jij om onder linux mint 18 tv te kijken met yoloplay zonder silverlight?
De helpdesk van telenet wil dat ook graag weten. Nu moeten ze de klanten vertellen dat het niet kan.
@proton ik heb het op verschillende Windows pc's geprobeerd en het werkt zonder problemen.
Ik zal het straks testen op Linux. Is Ubuntu ook goed? Want ik heb Mint nog nooit gebruikt. Of als je me een link stuurt waar ik een vm kan downloaden die ik direct kan opstarten zonder in te stellen dan is het ook goed.
Ik heb er al een gevonden (Linux mint 18 cinnamon)