Beantwoorden
ML1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Vernieuwde Telenet Webmail? Primeur! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

informatiebalk tijdens studiogesprekken Playsports

DOE DIE BALK WEG !!!!! U ontneemt ons veel sportplezier door alle uitslagen op voorhand al te geven.

Wie die uitslagen wil kennen beschikt over vele ander middelen om ze te weten te komen.!!!!

 

0 Likes
Beantwoorden
5 reacties
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

informatiebalk tijdens studiogesprekken Playsports

Ik geef jouw suggestie hier graag door, @ML1.  Welke balken bedoel  je dan precies? Kan je me eventueel een recent programma bezorgen waarin dit te zien was, dan kan ik het aan de hand daarvan doorgeven.

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
ML1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Vernieuwde Telenet Webmail? Primeur! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

informatiebalk tijdens studiogesprekken Playsports

Het betreft die nieuwe  balk onderaan het scherm tijdens de bespreking van en commentaar op voetbalwestrijden  op Playsports.

Voorheen kon je nog wegzappen toen iemand, in een aparte rubriek,  een overzicht gaf,    van wat   in andere wedstrijden gebeurde of was gebeurd. Nu is er constant die balk onderaan die alle UITSLAGEN  en STANDEN van andere wedstrijden geeft. U zal begrijpen dat ons veel sportplezier ontnomen wordt door vooraf  die informatie te geven. Dit is informatie waaraan reporters van Playsports zich ook durven te bezondigen. Wij kijken naar één wedstrijd maar willen ook nog andere wedstrijden (of samenvattingen )ervan zien. Wat hebben we eraan als we vooraf al de uitslag kennen. Is U een voetballiefhebber dan moet U mij kunnen begrijpen. Dit is OVERinformatie  en niet goed.Nu ik eindelijk tijd heb om meerdere wedstrijden te zien, wordt mij veel genot afgenomen. Moet ik als abonee, telkens wegzappen als die balk verschijnt. Ik betaal ook om die (interessante) commentaren en analyses te beluisteren en te bekijken.

Iemand die absoluut een uitslag van een andere wedstrijd wil kennen beschikt op de sociale media over voldoende mogelijkheden. Doe die balk aub WEG!!!! .

ML1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Vernieuwde Telenet Webmail? Primeur! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

informatiebalk tijdens studiogesprekken Playsports

Welk gevolg is aan mijn vraag gegeven ?

0 Likes
Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

informatiebalk tijdens studiogesprekken Playsports

Jouw feedback werd zeker meegenomen, maar er zijn geen plannen om dit te veranderen.  In deze tijden van sociale media is het merendeel van de klanten op zoek naar instant informatie: uitslagen, beelden van andere wedstrijden, etc. Wij proberen via de Time-outs en met deze balk onderaan het scherm tegemoet te komen aan deze vraag.

 

Uiteraard kunnen we ook begrijpen dat dit niet voor alle klanten zo zal zijn. En we appreciëren dat je ons hiervan op de hoogte brengt, @ML1.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
ML1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Vernieuwde Telenet Webmail? Primeur! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

informatiebalk tijdens studiogesprekken Playsports

Ik betwijfel dat het merendeel der VOETBALkijkers vooraf de UITSLAGEN van matchen wil kennen.

Akkoord dat dit geldt voor algemene informatie.(blessues, transfers, allerhande nieuwtjes .....)

Hoe dan ook als die uitslagen blijvend worden meegedeeld kan ik niet meer kijken naar die commentaren op wedstrijden. Dit betekent voor mij een belangrijke GENOTSDERVING, aan gezien ik er geen plezier meer aan beleef achteraf die wedstrijden te bekijken (of samenvattingen ervan). Ik  ben jurist en vraag  mijn abonnementsprijs aan te passen.in functie van die genotsderving.