Beantwoorden
pcool
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Alles op zijn plek! Tien op tien! Handje vol! Netjes!

trimmen opname digirecorder

Als je een opname plant neem je standaard 5 minuten vooraf op en 10 minuten erna. Kan er een optie voorzien worden dat je deze overbodige schijfruimte  terug kan vrijmake en dus de 5 minuten vooraf en 10 minuten achteraf kan trimmen? 

 

Nog beter zou zijn dat het systeem van 'showview' zoals het vroeger was terug ingevoerd wordt. Hierbij werd een signaal meegegeven als een uitzending startte en het systeem begon pas op te nemen als dat signaal binnenkwam. Op deze manier had je nooit extra tijd vooraf en nadien. Aangezien het nu digitaal is moet dit toch veel gemakkelijker kunnen dan vroeger. 

 

7 reacties
natte
Experienced Weetjesweter
Berichten: 62
Goed bezig! On a roll... Twee handen vol! Follow the reader, reader!

trimmen opname digirecorder

Beste polleke kijk goed je opties na waar je het kan veranderen
Merel
Freshman Meerweter
Berichten: 66
Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! Warming up? De vlam zit erin.

trimmen opname digirecorder

Oei oei ... dan zal ik dat eveneens moeten doornemen.

Ik vrees echter dat topic starter pccool wel eens zou kunnen gelijk hebben.

 

Ik merk dat de opties er niet op gericht zijn om de opname te starten op het precieze tijstip van de 'werkelijke' start van de inhoud van de aangekondigde titel van het programma; veeleer eerder op het moment dat je het meest reclame wordt vorgeschoteld.

 

Bovendien begint de opname soms nog tijdens  het vorig programma of eindigt de opname voortijdig alvorens het einde. Ik denk niet dat de opties dat probleem kunnen klaren, maar zal dat nog nakijken.

 

 

Een signaal inlassen zoals vroeger ? Tiens, dat is straf ; ik wist niet eens dat het eerder werd gedaan !

Het zal wel te simpel zijn. 

 

Terzijde weze gezegd : TN kan er niets aan doen, maar als ik de balans maak van de inhoud van de programma's, van de zenders  vraag ik mij meer dan eens af waarom ik eigenlijk nog een abonnement op TV heb.

Zappone
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

trimmen opname digirecorder



Nog beter zou zijn dat het systeem van 'showview' zoals het vroeger was terug ingevoerd wordt. Hierbij werd een signaal meegegeven als een uitzending startte en het systeem begon pas op te nemen als dat signaal binnenkwam. Op deze manier had je nooit extra tijd vooraf en nadien. Aangezien het nu digitaal is moet dit toch veel gemakkelijker kunnen dan vroeger. 

 


Vergeet het maar!

Opnames worden gestart/gestopt op het uur zoals opgegeven in de programmagids.

Als het nieuws uitloopt wegens een aanslag ergens, dan kun je het schudden.

Onder druk van de reclamebusiness natuurlijk.

 

Als je met Play een gemist programma wil bekijken op VTM/2BE is het nog absurder: het start gegarandeerd op het reclameblok, en doorspoelen kan niet: "doorspoelen op deze zender werd beperkt"

 

 

Merel
Freshman Meerweter
Berichten: 66
Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! Warming up? De vlam zit erin.

trimmen opname digirecorder

De essentiele vraag is waarom de klant bereid is te blijven betalen voor 99% onzin.

 

Het is voor elk van ons persoonlijk. Als men iets opneemt dan is dat om de inhoud waar je mogelijk voldoening aan beleeft.

Als je GEEN voldoening hebt van de dienst, DOE JE DAT gewoon NIET MEER.

 

 

Hierdoor is (voor mij toch) reeds 95% van het aanbod uitgesloten en blijft mogelijk maar 5% over waarvan een groot deel met reclame. Voor mijn echtgenote zijn alle crimi-reeksen bijna van levensbelang, omdat ze een mislukte Miss Marpple is. Als het aan mij lag had ik zelfs geen TV abonnement meer, zoals veel mensen die er trouwens er niet ongelukkiger om zijn.

 

TIP : Vlaamse bibliotheken hebben video DVD's gratis in uitleendienst.

 

Ik pleit voor betaal-TV, waarbij men betaalt voor de tijd die men werkelijk besteedt aan de geboden dienst. Een juke-box TV als het ware.

 

Fundamenteel is elk "abonnement" systeem onrechtvaardig ; dat principe geldt voor alles waarbij men op voorhand moet betalen voor diensten die men nog niet heeft gekregen. Betalen moet gebeuren als het werk of de dienst is uitgevoerd, tenzij je zeker bent dat het idd zal plaats hebben.

 

Ik kan al duizende klankuitvallen aftrekken van mijn factuur en dat ligt niet aan mijn aparatuur of kabels, die allemaal al werden vervangen voor oorzaak uitsluiting.

 

TN heeft het fijn uitgedacht en heeft het lef om bovenop het basis-abonnement, extra 10 Euro voor te stellen (als verdoken abonnementsgeld  !!!) voor wat je zou gemist hebt alsnog te mogen bekijken .

 

 

0 Likes
Beantwoorden
Zappone
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

trimmen opname digirecorder


@Merel schreef:

TN heeft het fijn uitgedacht en heeft het lef om bovenop het basis-abonnement, extra 10 Euro voor te stellen (als verdoken abonnementsgeld  !!!) voor wat je zou gemist hebt alsnog te mogen bekijken .

 


 Nochtans - als het goed is zeg ik het ook: wij hadden voorheen een extra pakket Docu/Life Style aan 10.96 €/mnd. TN heeft zelf voorgesteld Play te nemen (waar alle kanalen van dat extra pakket ook in zitten) aan 10€/mnd, dus een klein voordeel per maand voor meer functionaliteit.

 

Maar algemeen heb je gelijk: ik zou ook liever alleen betalen voor waar ik echt naar kijk.

0 Likes
Beantwoorden
Maxius2
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

trimmen opname digirecorder

Seg mannekes waar klagen jullie over? Vroeger was progamma gemist? Kijk over paar jaar maar naar de heruitzending!
0 Likes
Beantwoorden
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

trimmen opname digirecorder

de videorecorder bestaat nochthans al lang hoor...

 


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden