Beantwoorden
BADEMU78
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken!

É Sim Noorwegen

n mei waren we in Albanië en kocht 1 v mijn maten een É sim omdat niet lid is v EU.

Zou dit interessant kunnen zijn voor Noorwegen? Hoeveel zou dit kosten? 

Mijn zoon heeft recente IPhone en vrouw heeft een S23, zou dit daar kunnen op werken? 
1 reactie
WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

É Sim Noorwegen

Noorwegen wordt door Telenet (en de meeste operatoren) aanzien als een EU-land wat roaming betreft

Landen binnen de EU-tariefzone
  • Dat zijn alle landen van de EU:
    Bulgarije, Cyprus (behalve Turkse deel en neutrale VN-zone), Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk (incl. Frans Guyana, Guadeloupe, Réunion, Martinique, Mayotte en het Franse gedeelte van Sint-Maarten), Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië (Vaticaan), Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal (incl. Madeira en de Azoren), Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje en Canarische Eilanden, Tsjechië en Zweden.

• En bijkomend ook de volgende landen, ook al maken ze geen deel uit van de EU.
    Gibraltar, IJsland, Liechtenstein, Moldavië, Noorwegen, Oekraïne, San Marino en het Verenigd Koninkrijk.

Bellen en surfen in het buitenland 

@BADEMU78  schreef:

Hoeveel zou dit kosten? 

Er zijn verschillende providers en dus ook verschillende tarieven.

@BADEMU78  schreef:
Mijn zoon heeft recente IPhone en vrouw heeft een S23, zou dit daar kunnen op werken? 

Beiden hebben normaal eSIM ondersteuning 

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.