Beantwoorden
pieter3
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! It's your second party! It's your sixth party!

4G data Telenet

Beste,

ik heb 2 ipcamera's die extern toegankelijk zijn, via mijn abonnement van Orange werkt dit perfect. Via telenet data abonnement kan ik maar 1 van de 2 benaderen, via wifi werken die wel. Ik heb dit ook op een andere gsm geïnstalleerd, met telenet abo, met zelfde resultaat. Ook naar de site surfen lukt niet via telenet 4g, via Orange en wifi wel, 100 x gecontroleerd op schrijffouten, ten einde raad...

Met vorig abo bij mobile vikings was er ook geen probleem.

mvg

Tags (1)
6 reacties
RonaldC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf!

4G data Telenet

Sinds gisterenavond werkt mijn 4G data ook niet meer! Technishe ondersteuning van Telenet is niet bereikbaar omdat het een feestdag is. ☹️

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

4G data Telenet

Tijdens de weekends en feestdagen kan je Telenet bellen 015 66 66 66 optie 2 tussen 9 en 22 uur.

icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

4G data Telenet

Krijg ook geen data binnen via 4G netwerk. Ik denk dat het plat ligt.

0 Likes
JordivdK
Ex-Moderator
Berichten: 22
Topicvreter! Topicwurm! π-DAY! Say what?!

4G data Telenet

We ervaren inderdaad hinder bij het gebruik van mobiele data momenteel. Onze collega's werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

 

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewJordi | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

LucDB
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Topicwurm! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

4G data Telenet

Port forwarding gebruiken via mijn Telenet

0 Likes
pieter3
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! It's your second party! It's your sixth party!

4G data Telenet

Zelf gevonden, Telenet gebruikt poort 2000 zelf, ipcamera op poort 4000 gezet en nu werkt het!