Beantwoorden
tee
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Wereld gedichtendag Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest!

Hoe Telenet contacteren via e-mail?

Ik heb een ander GSM toestel, en dat vraagt voor een nano SIM kaart. Ik probeer om via de site zelf TN te bereiken, om een nieuwe SIM kaart te ontvangen, maar dat lukt niet

 

Op het contactformulier heb ik geen reaktie gekregen, ik heb mijn oude SIM kaart laten blokkeren, met de bedoeling definitief ... en ik heb geen enkele reaktie.

 

Ik weet dat je langs een TN winkel kan gaan, maar op de site staat dat je TN kan contacteren, en dus is mijn vraag : hoe ?

 

Er staat bvb. dat je kan mailen, maar geen email-adres ..

 

Dank

0 Likes
16 reacties
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Hoe Telenet contacteren via e-mail?

@tee 

Wanneer heb je TN gecontacteerd online? Het duurt doorgaans 2 tot 3 dagen voor ze antwoorden.

Never trust in Dust
0 Likes
tee
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Wereld gedichtendag Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest!

Hoe Telenet contacteren via e-mail?

Ik denk een tweetal dagen geleden, via het invulformulier

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe Telenet contacteren via e-mail?

@tee  015 66 66 66 of twitter of facebook gaat ook.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
tee
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Wereld gedichtendag Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest!

Hoe Telenet contacteren via e-mail?

Heb ik gezien, maar ik heb geen werkende telefoon meer, en ik gebruik geen Twitter of Facebook

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe Telenet contacteren via e-mail?

Alle contactmogelijkheden staan op deze pagina. (je moet nu op het onderlijnde woord klikken).

De mail mogelijkheden van Telenet is niet het klassiek versturen van een e-mail, maar het invullen van een webformulier, dat vind je op dezelfde pagina.

Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Hoe Telenet contacteren via e-mail?

Ik kan er niet over klagen. Die webformulieren werken bij mij steeds correct en heb tot op heden altijd al antwoord gekregen. Het snelst is bellen, of Facebook...

Never trust in Dust
0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Hoe Telenet contacteren via e-mail?

Voor een nieuwe sim-kaart ga je toch best langs een TN-winkel
Je hebt dan dadelijk je kaartje mee.
Als je vandaag op een brugdag een nieuwe aanvraagt, vertrekt de simkaart in het beste geval pas op maandag.
Is dan dinsdag pas bij jou thuis.

En als je contact opneemt via Facebook (omdat bellen niet meer lukt), krijg je na enkele uren wel een antwoord.
Gisteren, donderdag, was wel een feestdag. Dan krijg je zeker geen antwoord terug

tee
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Wereld gedichtendag Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest!

Hoe Telenet contacteren via e-mail?

In de link https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/

staat nochtans duidelijk "mail":

 

"Hoe kunnen we je helpen?

Online hulp

Bel ons

Mail of schrijf

(..)"

 

Zo kan je alles uitleggen he, dus als er staat "mail"... dan bedoelen ze dus een web formulier. Da's iets totaal anders ! Het was al een beetje duidelijk, omdat er ook nergens een mail adres bijstaat ..

 

Anyway nog steeds geen reactie, 't is nu 2, 3 of 4 werkdagen later ..

0 Likes
tee
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Wereld gedichtendag Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest!

Hoe Telenet contacteren via e-mail?

Tjah, ik probeer dat dus, niets reactie.

 

En, als je uw nummer blokkeert, is het dan ook normaal dat er totaal geen enkele reaktie komt ?

0 Likes
tee
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Wereld gedichtendag Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest!

Hoe Telenet contacteren via e-mail?

Ik weet dat je langs een TN winkel kan gaan, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat die methode opgelegd wordt.

 

Dat ik een week (of twee) moet wachten op een SIM kaart is niet zo een probleem, maar dat er niet geholpen wordt vind ik wel een probleem.

 

Op uw site zetten: kom naar ons ... ja, da's wel makkelijk he.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Hoe Telenet contacteren via e-mail?


@tee  schreef:

Heb ik gezien, maar ik heb geen werkende telefoon meer, en ik gebruik geen Twitter of Facebook


Kan je de Triiing app niet installeren en dan bellen? Ik denk niet dat je daar een SIM voor nodig hebt. Enkel toegang tot internet (en Triiing).

 

Edit: En een vaste lijn, zo blijkt. *uch*


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Hoe Telenet contacteren via e-mail?

@sb 

Je hebt wel een vaste lijn nodig om aan te koppelen. Dat gaat dus waarschijnlijk niet lukken.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Hoe Telenet contacteren via e-mail?

@tee, ik heb de antwoorden van @janne_man en @Bolletje aangeduid als oplossing. Daarin zit alle correcte informatie in samengevat.

 

Het klopt dat er geen e-mailadres bestaat waar je zelf naar kan mailen, maar de invulformulieren zijn in principe gelijkaardig. Alleen ben je dan als klant genoodzaakt om standaard een aantal gegevens in te vullen, zodat Telenet direct aan de slag kan met je vraag.

 

Normaal krijg je binnen de 2-3 werkdagen antwoord. Maar ik volg dat voor een nieuwe simkaart het best langsgaan in een Telenet winkel, zeker wanneer de oude simkaart reeds werd afgesloten of je enkel nog maar het nieuwe toestel kan gebruiken.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
tee
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Wereld gedichtendag Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest!

Hoe Telenet contacteren via e-mail?

Wel, da's een deel van het probleem; ik heb verschillende van die webformuleren ingevuld maar nog geen enkele reaktie gekregen. Twee werkdagen staat erbij vermeld, dus voor de laatste is die periode nog niet velopen, maar ik kan u wel bevestigen dat een snelle reaktie niet gebeurd is.

 

Het nummer is geblokkeerd door mij, in de hoop om zo contact te krijgen, maar dat lukt ook niet. Ik kan het wel deblokkeren, maar mijn oud toestel werkt toch niet dus dat maakt niet uit.

 

Ik snap niet wat je bedoelt met "of je enkel nog maar het nieuwe toestel kan gebruiken".

0 Likes