24757
netweters
|
152434
antwoorden
|
20704
vragen
|
Ik heb een ander GSM toestel, en dat vraagt voor een nano SIM kaart. Ik probeer om via de site zelf TN te bereiken, om een nieuwe SIM kaart te ontvangen, maar dat lukt niet
Op het contactformulier heb ik geen reaktie gekregen, ik heb mijn oude SIM kaart laten blokkeren, met de bedoeling definitief ... en ik heb geen enkele reaktie.
Ik weet dat je langs een TN winkel kan gaan, maar op de site staat dat je TN kan contacteren, en dus is mijn vraag : hoe ?
Er staat bvb. dat je kan mailen, maar geen email-adres ..
Dank
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wanneer heb je TN gecontacteerd online? Het duurt doorgaans 2 tot 3 dagen voor ze antwoorden.
Ik denk een tweetal dagen geleden, via het invulformulier
Heb ik gezien, maar ik heb geen werkende telefoon meer, en ik gebruik geen Twitter of Facebook
Alle contactmogelijkheden staan op deze pagina. (je moet nu op het onderlijnde woord klikken).
De mail mogelijkheden van Telenet is niet het klassiek versturen van een e-mail, maar het invullen van een webformulier, dat vind je op dezelfde pagina.
Ik kan er niet over klagen. Die webformulieren werken bij mij steeds correct en heb tot op heden altijd al antwoord gekregen. Het snelst is bellen, of Facebook...
Voor een nieuwe sim-kaart ga je toch best langs een TN-winkel
Je hebt dan dadelijk je kaartje mee.
Als je vandaag op een brugdag een nieuwe aanvraagt, vertrekt de simkaart in het beste geval pas op maandag.
Is dan dinsdag pas bij jou thuis.
En als je contact opneemt via Facebook (omdat bellen niet meer lukt), krijg je na enkele uren wel een antwoord.
Gisteren, donderdag, was wel een feestdag. Dan krijg je zeker geen antwoord terug
In de link https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/
staat nochtans duidelijk "mail":
"Hoe kunnen we je helpen?
Online hulp
Bel ons
Mail of schrijf
(..)"
Zo kan je alles uitleggen he, dus als er staat "mail"... dan bedoelen ze dus een web formulier. Da's iets totaal anders ! Het was al een beetje duidelijk, omdat er ook nergens een mail adres bijstaat ..
Anyway nog steeds geen reactie, 't is nu 2, 3 of 4 werkdagen later ..
Tjah, ik probeer dat dus, niets reactie.
En, als je uw nummer blokkeert, is het dan ook normaal dat er totaal geen enkele reaktie komt ?
Ik weet dat je langs een TN winkel kan gaan, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat die methode opgelegd wordt.
Dat ik een week (of twee) moet wachten op een SIM kaart is niet zo een probleem, maar dat er niet geholpen wordt vind ik wel een probleem.
Op uw site zetten: kom naar ons ... ja, da's wel makkelijk he.
@tee schreef:Heb ik gezien, maar ik heb geen werkende telefoon meer, en ik gebruik geen Twitter of Facebook
Kan je de Triiing app niet installeren en dan bellen? Ik denk niet dat je daar een SIM voor nodig hebt. Enkel toegang tot internet (en Triiing).
Edit: En een vaste lijn, zo blijkt. *uch*
@tee, ik heb de antwoorden van @janne_man en @Bolletje aangeduid als oplossing. Daarin zit alle correcte informatie in samengevat.
Het klopt dat er geen e-mailadres bestaat waar je zelf naar kan mailen, maar de invulformulieren zijn in principe gelijkaardig. Alleen ben je dan als klant genoodzaakt om standaard een aantal gegevens in te vullen, zodat Telenet direct aan de slag kan met je vraag.
Normaal krijg je binnen de 2-3 werkdagen antwoord. Maar ik volg dat voor een nieuwe simkaart het best langsgaan in een Telenet winkel, zeker wanneer de oude simkaart reeds werd afgesloten of je enkel nog maar het nieuwe toestel kan gebruiken.
Wel, da's een deel van het probleem; ik heb verschillende van die webformuleren ingevuld maar nog geen enkele reaktie gekregen. Twee werkdagen staat erbij vermeld, dus voor de laatste is die periode nog niet velopen, maar ik kan u wel bevestigen dat een snelle reaktie niet gebeurd is.
Het nummer is geblokkeerd door mij, in de hoop om zo contact te krijgen, maar dat lukt ook niet. Ik kan het wel deblokkeren, maar mijn oud toestel werkt toch niet dus dat maakt niet uit.
Ik snap niet wat je bedoelt met "of je enkel nog maar het nieuwe toestel kan gebruiken".