Beantwoorden
Aline-
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

4G op IOS onbruikbaar

Hallo

Sinds een week kan ik op mijn toestel enkel nog maar maximum 3G gebruiken, terwijl deze verbinding ontoereikend is voor mijn gebruik. Voorheen kon ik op mijn toestel altijd 4G gebruiken (op dezelfde plaatsen waar ik dat nu probeer).

Ik heb het toestel al enkele keren aan en uitgeschakeld, alsook de nieuwste update van iOs geïnstalleerd. Ik heb ook de instellingen van mobiele netwerken al eens op enkel 3G gezet en daarna weer op 4G ingesteld, zonder succes.

Waaraan zou dit probleem kunnen liggen?

 

Alvast dank voor uw hulp.

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: Plots geen 4G netwerk meer beschikbaar

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

4G op IOS onbruikbaar

@Aline- 

Kijk eens via 'mijn Telenet' of je daar nog ziet dat 4G toegestaan is. Kan zijn dat er 'per ongeluk' iets gewijzigd is. Kijk ook zeker na of je niet al je mobiele data hebt verbruikt en dat je dus niet op de lagere frequentie bent gezet. 

 

Moest dat in orde zijn probeer je simkaart eens met een ander toestel en zie of je daar wel nog 4g kan krijgen. Ben je de enige met dit probleem of zijn er nog die hetzelfde probleem hebben ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

4G op IOS onbruikbaar

In welke regio woon je? 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes