Beantwoorden
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

5G Metro Antwerpen

1 van de eigenschappen van 5G is de hoge frequente = lager bereik = meer masten dichter op elkaar. In metrotunnel moeten deze antennes dicht bij elkaar worden gezet wegens de betonnen oondergrondse structuur. 

 

Als dagelijkse gebruiker van de metro in Antwerpen (Sport - Groenplaats), mis ik de aanwezigheid van 3G en/of 4G  enorm! 

 

Mischien is de introductie van 5G de perfecte aangelegenheid om 5G te testen in de metro van Antwerpen...


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
17 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

5G Metro Antwerpen


@sammyke007  schreef:

Heb ik ook al aangekaart. Volgens Telenet (Twitter) is dat normaal... 


Dit vind ik ook zeer eigenaardig dat ze dit normaal vinden. Ze halen dan argumenten boven als "logisch, dat is onder de grond met veel staal & beton". Ik denk dat ze daar op hun hoofdkantoor niet door hebben dat ze daar, zoals alle andere providers in dit land/buitenland, extra antennes onder de grond moeten plaatsen. In steden als Parijs, Londen, Madrid & Brussel werkt dit perfect. In Brussel (ook Telenet) werkt 4G perfect in de metro, zeer vreemd dat dit in Antwerpen dan ineens niet kan in metro Groenplaats. Andere stations/lijnen zijn tegenwoordig wel gedekt met 4G, maar ik merk ook dat deze niet altijd even stabiel is (wat ik dan weer wel kan begrijpen als je aan hoge snelheid door ondergrondse tunnels rijdt), want in alle stations (met uitzondering van Groenplaats dan) werkt het tegenwoordig deftig. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sammyke007
Freshman Meerweter
Berichten: 54
Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?! Star Wars Day

5G Metro Antwerpen

Blijkbaar zou het ook enkel bij Telenet klanten zijn dat er aldaar geen bereik is. Proximus of Orange klanten hebben blijkbaar wel bereik, zelfs 4G.

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

5G Metro Antwerpen

Update: sinds vandaag heb ik ook 4G in metrostation Groenplaats 😇 de volledige Antwerpse metro heeft nu dus 4G dekking! 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.