Beantwoorden
Bartie
Freshman Meerweter
Berichten: 57
De vernieuwde WIGO? Laat de zon in je hart! De vlam zit erin. Wereld gedichtendag

Aantal belminuten bij optie Internationaal Bellen

Ik heb de optie internationaal bellen geactiveerd.

Nu zie ik op de app bij verbruik het volgende staan: Optie Internationaal Belllen   0/33 min.

 

Iemand een idee wat dit betekent?

Ik dacht dat er 2.000 minuten inbegrepen zijn.

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Optie internationaal bellen.

0 Likes
2 reacties
Ex-Netweter
 

Aantal belminuten bij optie Internationaal Bellen

Klopt, 2000 minuten.

Dat zal wellicht een foutje bij de weergave in de app zijn want 2000 minuten is 33 uur en 20 minuten.
Vermoedelijk zal er dan na 1 uur internationaal bellen 1/33 staan.

Niets aan de hand, zolang de factuur maar correct is.

 

kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1675
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Aantal belminuten bij optie Internationaal Bellen

@Bartie 0/33 min wil zeggen dat je nog geen uur gebeld hebt maar 33 minuten 😉

Als je 1 uur gebeld hebt is het dus 1/0

Je hebt inderdaad zoals @Ex-Netweter vermelde 2000 minuten beltijd :

Je kan voor € 10 per maand 2.000 minuten bellen naar vaste en mobiele nummers in het buitenland vanaf je vaste lijn en vanaf je mobiel vanuit België.

Naar deze EU-landen: Oostenrijk, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Frans Guyana, Duitsland, Gibraltar (VK), Griekenland, Guadeloupe, Hongarije, IJsland, Ierland, Italië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Martinique, Mayotte, Nederland, Noorwegen, Polen, Portugal, Réunion, Roemenië, Saint-Barthélemy, Sint-Maarten, San Marino, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden, Verenigd Koninkrijk en Andorra.


En naar Marokko, Turkije, de VS, Canada, Democratische Republiek Congo, Zwitserland en Faeröer eilanden.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes