Beantwoorden
Brampie
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Alles op zijn plek! Netjes! Leesclubje starten? Pageturner!

Automatisch pauzeren WIGO lukt niet

Ik krijg het maar niet voor elkaar om de verbruiksmeldingen en het automatisch pauzeren in te stellen zoals ik dat wil. Omdat de kids niet met heel de pot data zouden gaan lopen wil ik dus graag de data uit ons WIGO abonnement verdelen doormiddel van de mogelijkheid om automatisch te pauzeren. Standaard staan deze "limieten" op 2GB ingesteld ik ik zou deze voor de kids graag op 6GB of 8GB instellen. Echter springen deze instellingen steeds terug op 2GB??? na lang proberen bleef deze instelling voor 1 van m'n kids toch op 4GB staan. Toch werkt dit nog niet! na een verbruik van 2GB werden er meldingen verstuurd en ging de data op pauze.

 

Na dit meermaals (gespreid over al bijna 2 jaar!) via de telefoon te hebben aangekaart bij de Telenet helpdesk werkt dit nog steeds niet en blijkt dat zij ook niet weten wat er aan de hand is. Daarom wil ik hier eens polsen naar jullie ervaringen en eventueel mogelijkheden om dit toch eens in orde te krijgen.

 

Titel gewijzigd door @CaroDW l Vorige titel: verbruik en automatisch pauzeren instellen werkt niet

0 Likes
5 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Automatisch pauzeren WIGO lukt niet

Doe je dit zelf via Mijn Telenet? 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Brampie
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Alles op zijn plek! Netjes! Leesclubje starten? Pageturner!

Automatisch pauzeren WIGO lukt niet

Ja, ik probeer dit via Mijn Telenet alsook via de Telenet app (al gaat deze laatste ook gewoon naar de Mijn Telenet webpagina).

 

Ook de mensen van de Telenet support hebben dit al proberen wijzigen maar ook dit werkt blijkbaar niet.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Automatisch pauzeren WIGO lukt niet

@Brampie  en is dit probleem ook door gegeven aan de backoffice ? Want er kan een profiel fout zijn waardoor bepaalde functies niet werken maar dan zou er een case moeten zijn. Die case gaat naar de backoffice en die bekijken dat want een klantendienst medewerker kan ook niet alles zien. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Brampie
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Alles op zijn plek! Netjes! Leesclubje starten? Pageturner!

Automatisch pauzeren WIGO lukt niet

Nog nooit van de backoffice gehoord, ik probeer opnieuw via deze weg. Dat de Telenet klantendienst medewerkers niet alles weten en zien is mij ondertussen wel al heel duidelijk!

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Automatisch pauzeren WIGO lukt niet

@Brampie  jij hoeft niet te weten wat de backoffice is. Zolang de klantendienst medewerkers dat wel weten is het goed , ik weet het ook.

Het komt er dus op neer dat als je belt dat er een dossier wordt geopend met jou probleem en ze sturen dat naar de achterliggende technische dienst. Deze gaan dat dan bekijken en hopelijk oplossen. Dus bel de klantendienst of stuur via Facebook of Whatsapp . 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes