Beantwoorden
bersve
Professional Weetjeslezer
Berichten: 3
Netjes! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Bellen via WIFI/LTE (VoWiFi en VoLTE)

Beste Netweters,

 

Ik heb zonet de klantendienst aan de lijn gehad i.v.m. bellen via wifi/LTE.

Deze functie is nog niet geactiveerd voor mijn toestel(Oneplus 9 Pro) laten ze me weten.

Ook kunnen ze me niet garanderen dat dit ooit geactiveerd zal worden.

Maar ze zijn (zogezegd) bezig met het toevoegen van nieuwe toestellen.

Dit antwoord kreeg ik 4 maanden geleden ook en de lijst op de website(en in hun systeem), is nog steeds ongewijzigd. Hoelang kan dat duren? Ik denk persoonlijk dat ze er niet actief mee bezig zijn.

 

Voor iphone, samsung en huawei blijkt dit echter zonder problemen te lukken.

De iPhone SE 2020 werd zonet nog aan de lijst toegevoegd, toen ik er naar vroeg...

 

Zien jullie een manier zodat we telenet kunnen pushen om dit toevoegen van toestellen(en dan vooral merken) te versnellen? Petitie, via netweters of...

 

Gezien de huidige isolatie en nieuwbouw normen is dit een zeer belangrijke functie waarvan heel veel mensen gebruik kunnen maken. (Waaronder ikzelf)

 

I.p.v. zich bezig te houden met 5G te ondersteunen, wat nog slechter te ontvangen is in huis en nog veel minder toestellen ondersteunen. Maar ja mooie publiciteit hé...

 

 

1 reactie
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bellen via WIFI/LTE (VoWiFi en VoLTE)

@bersve 

Jammer dat je toestel niet in de lijst staat en dat je er nog geen ondersteuning van hebt vanuit Telenet. Van uit hier of een andere weg is er geen mogelijkheid om het te pushen dat kan niet. Het is gewoon afwachten tot Telenet het toestel kan toevoegen aan ondersteunende toestellen. 

Het is niet enkel Telenet die deze beslissing maakt ze moeten namelijk ook een medewerking krijgen van de fabrikant dus zo heel simpel is het allemaal ook niet eens. Je toestel kan het wel ondersteunen misschien , dus je hebt die optie misschien wel aan boort , maar Telenet en de fabrikant moeten dus ook samen werken voor die ondersteuning te bieden. 

 

Voor nu zal je geduld moeten hebben tot het ooit eens beschikbaar is of komt. Maar voor nu vanuit de Netweters kan er zeker al niks gedaan worden.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.