Beantwoorden
Carojak
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Bellen via wifi met iPhone 8 lukt niet

De klantendienst stuurt me door naar dit forum… Iphone 8, laatste softwareupdate,… maar bellen via wifi geraakt niet geactiveerd. Iemand een idee wat ik over het hoofd zie?

0 Likes
20 reacties
GADS-GS
Freshman Meerweter
Berichten: 55
WOW, overzichtelijk! Goed bezig! Alles op zijn plek! On a roll...

Bellen via wifi met iPhone 8 lukt niet

@patrick37 

 

Dat is heel juist maar het onderwerp ging over een iPhone 8 en ik had dit niet ruimer bekeken. Goed dat er anderen zijn met een ruimere geest.

Tags (1)
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Bellen via wifi met iPhone 8 lukt niet

Ik heb daarnet gebeld met helpdesk, want ook ik heb in een deel van mijn huis slechte GSM dekking.

Gemengde ervaring,

-1) eerste man herkent probleem, zal het in orde maken en mij gelijk omzetten naar ONE.... stop stop wat kost mij dat ????  Zal eerst mail met voorwaarden sturen. 

-2) Blijkt bij natellen sneller maar 20euro duurder, dat is het mij niet waard. (hij had mijn opties niet gezien ?) Daarom weer bellen....

-3) Nu iemand anders... De dame herkent het probleem niet, heeft wel toevallig zelfde toestel en heeft wel "bellen over wifi"... zoeken... zoeken...zoeken ...naar het schijnt zou iedereen met ONE contract die ervoor in aanmerking komt die SMS krijgen  ..... (Corona Safe Ticket telt niet mee !!😁😁) de anderen misschien nog wel eens.... dan maar niets doen en afwachten met mijn WIGO in de hoek van de klas.

0 Likes
GADS-GS
Freshman Meerweter
Berichten: 55
WOW, overzichtelijk! Goed bezig! Alles op zijn plek! On a roll...

Bellen via wifi met iPhone 8 lukt niet

@Theo2 

 

Bij WIGO heb je een GSM bij een andere mobile operator vermoed ik. Het verbruik van je GSM bij deze andere operator moed je wel in rekening brengen bij je WIGO abonnement om met het Telenet One aanbod te vergelijken. Bij One zit het bijna onbeperkt verbruik met je GSM inbegrepen. Afhankelijk van je GSM verbruik kan je al of niet goedkoper af zijn met je WIGO abonnement. Bij WIGO zit je waarschijnlijk ook nog met een bundel korting en dat kan een behoorlijk verschil maken. Wat de helpdesk betreft is het inderdaad vaak bedroevend.

 

 

Tags (2)
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Bellen via wifi met iPhone 8 lukt niet


@GADS-GS  schreef:

@Theo2 

 

Bij WIGO heb je een GSM bij een andere mobile operator vermoed ik.

 


Nee, alles bij Telenet  Internet, TV, 2 GSm s en thuislijn...

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bellen via wifi met iPhone 8 lukt niet

@Theo2 

Als je alles hebt in je pakket dan zou ik toch nog eens contact opnemen. Nogmaals bellen via Wifi is niet pakket afhankelijk want dan wordt men verplicht een One te nemen wat natuurlijk niet zo is. Stuur eens via Messenger of whatsapp daar kunnen of willen je ze misschien wel helpen. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Bellen via wifi met iPhone 8 lukt niet

Is niet gelukt via messenger....zij stoppen zich weg. Apple houdt zwart op wit vol dat het kan, Telenet dat het niet kan... Zitten hier misschien mensen die een iPhone S5 hebben met "bellen over wifi " ?

0 Likes