Beantwoorden
TheoH
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN maar alleen op wifi

Ik ben ee websiteaahet prgrammeren voor iemand en sedert ik een nieuw modem heb ontvangen van Telenet krijg ik continu de melding: DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

Het vreemde is dat  ik dit alleen krijg als ik via wifi verbinding met intranet. Ga ik via mijn gsm buiten wifi om, kan ik er zo opkomen.
Heb al vele oplossingen uitgeprobeerd welke via internet aangeboden wordt. Kom er maar niet aan uit en ben radeloos geworden. 

Iemand nog een tip? Je zou me bijzonder gelukkig maken als ik het probleem opgelost krijg.

Tags (2)
0 Likes
3 reacties
WhiteSasch
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Tien op tien! Jij bent af!

DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN maar alleen op wifi

Lijkt op een DNS-cache probleem. De cache van je browser al eens gewist? Modem en je pc al eens heropgestart? In het slechtste geval gebruik ik steeds de DNS-servers 8.8.8.8 en 8.8.4.4 i.p.v. die van Telenet, dat kan misschien ook jouw oplossing zijn. Probeer ook eens volgende commands in Opdrachtprompt (cmd): "ipconfig /flushdns", "ipconfig /release", "ipconfig /renew", "ipconfig /registerdns" en als laatste "netsh winsock reset".
Voer alles uit zonder de haakjes en zonder de komma's en gewoon in aparte regeltjes. Let wel op dat je opdrachtprompt in administrator-modus start.

TheoH
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN maar alleen op wifi

Op de eerste plaats bedankt voor je geplaatste  reactie. 

 

Helaas hebben al deze zaken nog geen oplossing mogen bieden.

 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN maar alleen op wifi

@TheoH 

Vind je hier geen oplossing?

0 Likes