Beantwoorden
ErikDR
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Datasimkaart in TP-link 4G modem geen internet

Heb een datasim van telenet sinds een paar dagen. Problemen gehad met de activatie en meerdere keren contact met telenet opgenomen. De kaart doet nu al iets maar als ik deze in mijn nieuweG router (tp link archer mr400) steek dan heb ik wel verbinding maar geen internet. Kan dit te maken hebben met de dial-up instellingen?

PDP type staat op IPv4, APN type dynamisch verificatietype reeds de 3 opties geprobeerd zijnde geen, pap, chap maar steeds zonder succes

Iemand die hier tips heeft, kan helpen ?

Alvast bedankt 

 

Titel gewijzigd door CaroDW (mod) I vorige titel: datasim kaart in TP-link 4G modem geen internet

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Datasimkaart in TP-link 4G modem geen internet

@ErikDR 

Heb je dat data simkaartje al eens in een gsm toestel gestopt en de pincode in gegeven en dan bij de instellingen de pincode gedeactiveerd?

 

Je data simkaartje heeft ook een pin en puk code en je dient de pincode te gebruiken om de kaart te ontgrendelen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
ErikDR
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Datasimkaart in TP-link 4G modem geen internet

bedankt voor de tip maar ik heb in de tp link4g router eerst de pin ingegeven en is gelukt om te ontgrendelen. Daarna optie geen pin vereist ingegeven. Maar dus zonder resultaat. Ook de telenet meddewerker zegt nu dat er iets niet correct is en men gaat dit in de loop van volgende week in orde brengen. Dus 5 dagen nodig om een sim kaart te activeren, knap he !

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Datasimkaart in TP-link 4G modem geen internet

@ErikDR 

Er is hier nog een topic over een activatie wat niet lukt. Denk dat er achterliggend iets is wat er veranderd is of door de 5G verandering? Maar achterliggend is er dus een update die gaat starten dat is duidelijk want de Telenet app gaat ook buitendienst , heb de melding al gehad. Dus daarom dat je activering waarschijnlijk nu ook niet zal lukken. 

 

Hier wil ik wel voorstellen dat het niet kan vanuit Telenet. Het zou niet mogen zijn dat de klant er de dupe van wordt en dat de klant gewoon zijn activering moet kunnen doen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes