Beantwoorden
Bruylandsam
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Downgraden van Wigo35 naar All-Internet + Telenet TV ic

Momenteel hebben wij nog een Wigo35 abonnement (Internet / TV / 3x gsm nummers)

Wij hebben recent amerikaanse iPhone's 14 gekocht zonder fysiek simkaart-slot en hebben dus eSIM abo's nodig om te bellen.  Wegens het (nog) niet aanbieden van eSIM kaarten (met bel nr) zijn wij genoodzaakt om met de GSM nrs over te stappen naar een andere provider.  Telenet wenst blijkbaar ook niets te zeggen over wanneer ze eSIM gaan introduceren (wat met de iPhone 15 in September ?)

We zouden dus wel met Internet en TV blijven bij Telenet en willen dus eigenlijk overstappen naar:  All-Internet + Telenet TV iconic.  We hebben reeds dezelfde snelheid 300mbps en ook reeds een TV-box (nog 50 euro voor betaald indertijd). Concreet veranderd er dus niets buiten het feit dat de GSM nrs wegvallen.  Er moet dus enkel administratief een wijziging gebeuren.

Mijn vraag is nu, waarom moeten wij hiervoor een "activatiekost" van 50 euro betalen om in essentie te downgraden?

Of valt deze weg indien je reeds (21 jaar) klant bent bij Telenet ?

 

Alvast bedankt.

0 Likes
4 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Downgraden van Wigo35 naar All-Internet + Telenet TV ic

21 jaar klant zal niets uitmaken.

activatiekost" van 50 euro zal zo blijven als dit zo is aangekondigd ?

Anders hopen op goodwill van de klantendienst.015.66.66.66

 

Ex-Netweter
 

Downgraden van Wigo35 naar All-Internet + Telenet TV ic


@Bruylandsam  schreef:

 

Mijn vraag is nu, waarom moeten wij hiervoor een "activatiekost" van 50 euro betalen om in essentie te downgraden?

Of valt deze weg indien je reeds (21 jaar) klant bent bij Telenet ?

Je bent verkeerd geïnformeerd.
Als je reeds internet, telefonie of digitale tv hebt bij Telenet, dan betaal je geen activeringskosten meer.
Zie bladzijde 12 van de Telenet Prijslijst

Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 509
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Downgraden van Wigo35 naar All-Internet + Telenet TV ic

@Bruylandsam 

Volgens mij zal je geen activatie moeten betalen.

Vraag het via Telenet klantendienst Whatsapp 0468 00 10 98 dan heb je daarna bewijs wat men je geantwoord heeft.

WG94
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1024
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Downgraden van Wigo35 naar All-Internet + Telenet TV ic

@Bruylandsam 

Die activatiekost die op de website staat zal je niet moeten betalen.

Onlangs zelf mijn abonnement gedowngraded via de website; en de activatiekost verdwijnt eens je in de bestelmodule zit.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.