Beantwoorden
Tv11
Professional Weetjeslezer
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Esim in Galaxy Watch, en andere sim (nr) in smartphone

Hallo,

 

Na lang zoeken heb ik nog steeds geen antwoord gevonden. Ik ben van plan de Galaxy Watch 4 LTE aan te schaffen. Ik heb 2 gsm nr's. Ik wil op mijn GW4 LTE 1 simkaart als esim instellen (werk) , terwijl de andere simkaart (privé) via bluetooth verbonden is, met een Galaxy smartphone. Is dit mogelijk? Of moet de GW4 LTE altijd gelinkt zijn met de smartphone waar de werk-sim insteekt? 

 

Graag advies en uitleg, thanks! 

 

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Esim in Galaxy Watch, en andere sim (nr) in smartphone

@Tv11 

Je wil dus een E-sim in je smartwatch maar een ander nummer in je toestel steken. Dan vrees ik er voor dat dit niet gaat werken. Je E-sim bij Telenet wordt gekoppeld aan jou nummer en dat wil dus zeggen dat jou simkaart in je toestel moet zitten om op die manier de communicatie tussen de toestellen te hebben. Het is dan wel via Bluetooth maar je simkaart zal ook online moeten zijn. 

 

Moesten er andere zijn die het tegendeel kunnen aantonen is altijd welkom maar het is niet op die manier dat E-sim zou moeten werken op de smartwatch. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Tv11
Professional Weetjeslezer
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Esim in Galaxy Watch, en andere sim (nr) in smartphone

Dag Patrick, bedankt voor je snelle reactie. Dat is inderdaad de bedoeling:

 

Esim op watch, andere sim in smartphone. 

 

Ik las ergens op een forum van Reddit, dat als de esim is ingesteld op de watch, en je de watch reset, dat je de melding krijgt om de esim te behouden of wissen. Je kiest dan logischerwijze om de esim instellingen te behouden.

 

Als ik dan de watch verbind met een smartphone die een andere sim erin heeft steken, zou de esim dan werken zoals daarvoor? 

0 Likes
Tv11
Professional Weetjeslezer
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Esim in Galaxy Watch, en andere sim (nr) in smartphone

Edit vorig bericht. De originele simkaart van die verbonden is met de esim, steekt in een andere gsm, die niet verbonden is via bluetooh

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Esim in Galaxy Watch, en andere sim (nr) in smartphone

@Tv11 

Naar mijn idee heb je dus je toestel nodig met een originele simkaart erin die ook actief staat. En dat dient hetzelfde nummer te zijn als die van in je Watch. Op die manier zal je alles kunnen verbinden en zal alles werken. Met andere woorden in je toestel een andere simkaart erin met een ander nummer zal niet werken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes