Beantwoorden
Kristof8
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Geen 5G met OnePlus 11 5G

Heb met mijn Oneplus 11 5G nergens geen 5 G waar het met mijn vorig toestel Oneplus Nord 2 wel werkte. Al mijn instellingen zijn in orde bij voorkeurs netwerk type staat 5G aan en heb netwerk instellingen ook al eens gereset maar werkt nog steeds niet. 

0 Likes
3 reacties
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1679
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Geen 5G met OnePlus 11 5G

@Kristof8 Heb jij de EU versie van de OnePlus 11 5G want die heeft andere frequentiebanden dan buiten de EU.

De Europese Unie heeft 3 voorkeursfrequenties voor 5G aangewezen: 700 megahertz (MHz), 3,5 gigahertz (GHz) en 26 GHz. Deze frequentiebanden hebben elk een verschillende functie. Als je deze niet kan gebruiken is het mogelijk dat je in Europa geen 5G kan gebruiken maar toch een 5G toestel hebt. 

In de gegevens van je toestel moet er iets van EU staan, dan zou je goed zitten. 

Kijk ook best even dat je APN instellingen goed staan. Het wil wel eens mislopen bij de automatische configuratie bij OnePlus toestellen. 

 

Edit: Update ook je firmware van je toestel 😉


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Kristof8
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Geen 5G met OnePlus 11 5G

Heb het toestel in een telenet shop gekocht dus normaal zou het de Europese versie moeten zijn. 

IMG20230321150549.jpg

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1679
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Geen 5G met OnePlus 11 5G

@Kristof8 het zou inderdaad moeten lukken als de APN juist is ingevuld en de update van het toestel is gebeurd.

Anders zou ik het niet direct weten.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes