Beantwoorden
Mr_BananaPants
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Geen 5G voor beta versies van iOS (15.5 Beta 3)

Sinds 23 april is 5G ook beschikbaar voor andere abonnementen zoals WIGO.

 

Ikzelf zit bij WIGO, heb een telefoon die 5G ondersteund (iPhone 13 Pro) en zit in een gebied die 5G signaal heeft.

 

Nu heb ik nog steeds geen 5G verbinding met mijn telefoon.

 

Voor zo ver ik weet komt dit omdat ik nog niet de nieuwste aanbiedersinstellingen van Telenet ontvangen heb. Momenteel heb ik versie "Telenet 50.0.1".

Momenteel zit ik op een beta versie van iOS 15 (15.5 Beta 3) en heb ik nog geen nieuwe aanbiedersinstellingen ontvangen.

De vorige keer toen ik op een beta versie zat en updatete naar de nieuwste niet-beta versie, kreeg ik onmiddelijk na de update een melding dat er nieuwe aanbiedersinstellingen zijn.

 

Hierbij dus mijn vraag of deze nieuwe aanbiedersintellingen enkel naar stabiele, niet-beta versies van iOS gebruikers worden gestuurd of wordt dit ook naar beta-versies gestuurd?

 

(Telenet heeft bevestigd dat mijn simkaart niet vervangen moet worden)

 

Titel gewijzigd door jasmin (mod) | Vorige titel: Wordt 5G enkel uitgerold naar niet-beta versies van iOS

0 Likes
3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5300
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen 5G voor beta versies van iOS (15.5 Beta 3)

@Mr_BananaPants hier ook de laatste nieuwe update zonder beta op de iPhone 12 met aanbieders info 50.0 PRL1 en 5G kan ik als optie aanklikken maar nog geen vermelding gehad van 5G waneer ik onderweg ben, denk dat de 4G masten nog te sterk zenden in de buurten waar 5G zit voor sommige toestellen.

ios versie 15.4.1


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Mr_BananaPants
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Geen 5G voor beta versies van iOS (15.5 Beta 3)

Ik heb vanochtend een downgrade gedaan van iOS 15.5 Beta 3 naar iOS 15.4.1 (stabiel). Hierdoor zijn mijn aanbiedersinstellingen ook verlaagd van 50.0.1 naar 50.0 wat ik wel raar vind aangezien ik al mijn data behouden heb (heb mijn telefoon niet gereset tijdens het downgraden).

Voor zo ver ik weet zou je toestel 5G moeten gebruiken als je de optie "5G On" gebruik ipv "5G Auto" ook al zou er beter 4G signaal zijn.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5300
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen 5G voor beta versies van iOS (15.5 Beta 3)

@Mr_BananaPants paar weken geleden in het sportpaleis gezeten en stond de 5G ook op on maar geen 5G ontvangst gekregen daar, al wordt er gezegd dat er daar 5G ontvangst moet zijn.

vrees dat we zullen moeten afwachten op meer 5G op de masten.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes