Beantwoorden
xBigGx
Experienced Weetjesweter
Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Geen connectie op Telenet SIM via TP-Link 4G Router

Hoi,

Ik heb een telenet sim card in een TP-Link MR6400 router gestoken en online gekregen. (so far so good)

Ik heb een betalend account op https://account.dyn.com en laat de router daar zijn ip adres updaten.

Dit lukt allemaal .... het ip adres in de router matched het ip adres op de dyndns site.

Echter,

Wanneer ik de router langs de WAN kant probeer te benaderen om in te loggen loopt het dood, ik kan hem zelfs niet pingen.

Ik heb wel degelijk externe configuratie enabled op poort 443 en wan pingen toe gelaten.

Mijn vraag, blokkeerd telenet die handel op zen sim cards of zo ? 

Alvast bedankt,

groeten,

Gunther.

Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: Telenet SIM in TP-Link 4G router (TL-MR6400) 

33 reacties
xBigGx
Experienced Weetjesweter

@flip1953  schreef:

Op de thuis locatie heb je een Netgear router

Nee hoor, de thuis router is een TP-Link AX1800 ... 

0 Likes
thomasdb
Freshman Bijna Allesweter
En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

11.png22.pngals je alles op foto dat nu leeg is bij de tplink 1800 invult en niet oningevuld leeglaat zoals op de foto zou het toch mogen kunnen verbinden?

foto 1 : server

foto 2 : client

( werkende lan to lan op fritzbox ) 

fritzbox heeft ook niet meer nodig dan dat. 

probeer eens voor de gsm client op te zoeken wat hij juist moet nemen zodat de 1800 het aanneemt en misshien is het zo al eenvoudig ^-^opgelost

zijnde wel dat in dat geval beide verbindingen data verstoken dan ,en mocht je cloudflare of dergelijke met zijn vele meer settings zou gebruiken maar een van de twee

0 Likes
xBigGx
Experienced Weetjesweter

Probleem is dat ik bij de 1800 niet véél meer kan in vullen. Deze vraagt dan wel weer een user en passwoord, en dat kan ik nergens in vullen bij de 6400 ...

Ik denk dat ik een beetje vast loop 🤷‍♂️

thomasdb
Freshman Bijna Allesweter
En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

vpn.pngprobeer eens met het router account en paswoord ervan zelf misschien. ook zo bij fritz, deze account heeft ergens een vinkje ' vpn' bij de user settings, je logt met router account en wachtwoord gewoon in met de remote ook, zijnde administrator - 123 , of maak een extra user aan vpnuser - 123 , enz

0 Likes