Beantwoorden
Huypas
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Geen mobiel internet meer na update

Gisteren kreeg mijn vrouw een SMS met de melding dat er een update was voor telenet en dat ze eens haar  toestel moest herstarten.

Nadat ze dit gedaan heeft was ze niet meer bereikbaar. Telkens er iemand probeert te bellen komen ze op voicemail.

Na contact met de technische dienst wist me mij te zeggen dat dit komt omdat het toestel (huawei P7) en de simkaart moeite hebben om het "nieuwe" netwerk te bereiken en dat daardoor overgegaan wordt naar voicemail. Dit zou binnen een 10 tal dagen opgelost zijn 😞 . Ik vind dit toch maar een bizare situatie, zeker na de uitleg die ik kreeg om mijn toestel i.p.v. automatisch te zetten op handmatig netwerk over te schakelen. Ik zou dus enkel op 3G kunnnen  en niet op 4G. Voor mij is dit onaanvaardbaar zeker omdat ik genoeg betaal om de diensten van Telenet te gebruiken.

 

Heeft iemand dezelfde problemen sinds het krijgen van de SMS van Telenet. Alvast bedankt voor de reacties.

Tags (3)
0 Likes
2 reacties
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Geen mobiel internet meer na update

Heb je al eens geprobeerd om de wachttijd voor de voicemail langer in te stellen ?

Je kan dit door te bellen naar: **61*5555**30#

 

(https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/handige-codes-telenet-mobile/)

0 Likes
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Geen mobiel internet meer na update

Ik het net dezelfde sms gekregen en heb geen enkel probleem na de herstart.

Telenet legt het probleem toch uit. Het ligt aan uw toestel in combinatie met de simkaart en ze zijn bezig aan een oplossing.

Het handmatig kiezen van de provider zorgt ervoor dat je toestel verplicht wordt deze provider te kiezen. Als hij op automatisch staat kiest hij eerst het eigen netwerk, maar vermits daar connectie problemen mee zijn kiest hij een ander netwerk of geen netwerk.

 

@Area57_1

De wachttijd voor de voicemail langer instellen heeft geen zin als je geen verbinding hebt met het netwerkt. Dan gaat hij sowieso automatisch over op antwoordapparaat. 

 

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
0 Likes