Blijkbaar een communicatieprobleem tussen de Gigaset en de Telenet telefonie client (ingebouwd in de modem).
Als u spreekt over de wachttoon / muziek (misschien is het woord "wachtmuziek" duidelijker), is dat dan een muziekje die door de Gigaset afgespeeld wordt, of door de Telenet centrale?
Het enige wat ik mij kan inbeelden is het verlengen/verkorten van de flashtijd van de "ruggespraak" toets (R).
Kijk eens in de handleiding van de betreffende Gigaset, en zoek op "flash". Deze kan je instellen tussen 80ms en 800ms.
Op een Gigaset 400 bijvoorbeeld, is dat *# 05# 12 , gevolgd door een cijfer tussen 0 (80ms) en 7 (800ms), voorbeeld 2 (= 120ms). Probeer verschillende waarden en kijk of dit helpt (trial and error). Geen idee welke de correcte waarden zou moeten zijn, of welke waarde default ingesteld staat.
Bedoeling is om te vermijden dat de "R" toets doorgegeven wordt aan de Telenet modem en daar ook als ruggespraak wordt geïnterpreteerd. Wat jij wil is dat ruggespraak binnen het Gigaset basistation blijft ...