Beantwoorden
Tristan1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Goedkoopste om smartwatch LTE connectie te krijgen

Ik zit bij Proximus en heb zonet een Apple Watch ultra gekocht, ik dacht dat Proximus e-sim voor smartwatches had maar dat bleek fout, nu overweeg ik om over te stappen naar Telenet. Het lijkt echter dat ik niet enkel mijn mobiel abonnement maar ook al de rest moet overschakelen en dat dit minstens 70 euro per maand kost. De rest van het gezin is helemaal niet bereid om over te schakelen. Is er een mogelijkheid om de e-sim te gebruiken met enkel een mobiel abonnement? 

 

Tristan

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Goedkoopste om smartwatch LTE connectie te krijgen

@Tristan1 

Om gebruik te maken van E-sim binnen Telenet moet je een pack hebben waar dit bij inbegrepen zit :

Scherm­afbeelding 2023-04-21 om 12.52.40.png

Aangezien je dat niet hebt kun je geen gebruik maken OneNumber omdat je dan enkel een mobiel abonnement zou nemen. Zoals te lezen wordt dit dus dan ook niet aangeboden en kun je er geen gebruik van maken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tristan1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Goedkoopste om smartwatch LTE connectie te krijgen

Bedankt voor het snelle antwoord, Patrick. Is er nog een andere manier om in België goedkoper gebruik te kunnen maken van de LTE op mijn smartwatch?

 

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Goedkoopste om smartwatch LTE connectie te krijgen

@Tristan1 

Op dit moment is er geen andere provider die dit standalone aanbied zo ver ik weet. 

Of wel alles naar Telenet om zetten , maar dat willen sommige niet in je gezin of wel wachten tot Proximus dit ook gaat aanbieden of een andere provider standalone. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Tristan1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Goedkoopste om smartwatch LTE connectie te krijgen

Ok, bedankt voor het antwoord. Voer voor discussie aan de eettafel 🙂

0 Likes