Beantwoorden
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Grote storingen van Telenet in heel Vlaanderen

Zouden ze dan toch niet zo voorbereid zijn met hun netwerk?

Bron
Grote storingen van Telenet in heel Vlaanderen

De netwerken van Telenet raakten woensdag overbelast in heel Vlaanderen. Vooral in de stedelijke gebieden worden veel storingen gemeld op het internet- en telefoonverkeer van de telecomoperator.
De storingen komen uiteraard ongelegen. De de strenge maatregelen van de overheid om de uitbraak van het coronavirus te bestrijden wordt aan iedereen gevraagd om thuis te werken indien mogelijk. En dus zijn internet en telefoon belangrijker dan ooit.

Tags (2)
0 Likes
18 reacties
Ex-Netweter
 

Grote storingen van Telenet in heel Vlaanderen

Al dat online gamen dat gebruikt veel data , maar gamen zegt me niks dus weet ik er ook niet veel van wat ik wel weet is dat het veel snelheid gebruikt. En misschien moeten ze die grote Fider snelheden ook maar naar omlaag halen dat zal ook veel schelen in verkeer. Dit is nu eigenlijk wel een goeie test om te zien of al dat data verkeer wel kan verwerkt worden in de toestand waarin we nu zitten.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Grote storingen van Telenet in heel Vlaanderen

Misschien wordt het zolang de tijd om van die datalimieten af te geraken , en dan hoef je niet meer alles uit de kast te halen. Ik wist niet tot dat ik je bericht lees , dat ik ook nog de tijd van 10 GB per maand gekend hebt en in het begin dan ben je zeer spaarzaam en alleen de laatste dagen voor je reset geef je plank gas om er alles er door te jagen op het einde.

 

Ja dat deed ik ook maar nu weet ik pas dat ik dus niet alléén was met dit idee. In de meeste landen rondom ons heen is er géén data limiet meer bij Proximus ook al niet meer als ik het goed heb ? ben daar géén klant dus weet ik dat niet zo goed.

 

Het is misschien ook de tijd om het te gaan versneld aanpakken met glasfider want dat zal wel helpen om overbelasting tegen te gaan , maar ja koken kost geld he zeggen ze.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Grote storingen van Telenet in heel Vlaanderen

Hardop denken maw nu we meer krijgen er snel misbruik van maken , zoals men met het café bezoek deed hier alles dicht dus snel naar een andere EU lidstaat door gaan met feesten. Ik denk ook luid en hardop op ?

0 Likes
Ex-Netweter
 

Grote storingen van Telenet in heel Vlaanderen

Ik zou er iets willen aan toevoegen en dat is. Het is de éérste maal in Belgie dat we in een Noodtoestand zitten en dat zowat iedereen thuis is of verplicht is. Dat er nu op grote schaal heel erg druk verkeer van data is. Nu kan men eens echt een test doen nu alles bijna 99% vol zit wat er in de toekomst kan veranderen om het zo aan te passen dat alle data beter verloopt. Aan je bericht te lezen merk ik dat jou kennis vele malen groter is dan de mijne en ik maar een kleine basis kennis heb.

0 Likes