Beantwoorden
Els68
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

(Her)Activeren voicemail lukt niet

Beste allen,

Een paar jaar geleden nam ik een abonnement op een digitale assistent. Dwz, dat zij de functie van mijn voicemail overnamen. Hiervoor hebben ze indertijd een specifieke cijfercode op mijn GSM (iPhone) ingesteld. Elke gemiste opgroep werd door hen beantwoord en ik ontving hierover een email met de inhoud van het gesprek.

Dit bedrijf ging ongeveer 3 jaar geleden failliet en sindsdien probeer ik op alle mogelijke manieren mijn voicemail opnieuw te activeren. Al tig keer hierover contact gehad met Telenet en niemad daar lijkt me te kunnen helpen.

Als zelfstandige is het cruciaal dat mijn voicemail correct werkt.  Als ik nu op korte termijn geen oplossing krijg via telenet zie ik me genoodzaakt om van provider te veranderen.

Iemand een suggestie? Alvast dank!

2 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1129
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

(Her)Activeren voicemail lukt niet

En je weet niet meer welke code er net werd ingegeven? Ik vermoed dat dit doormiddel van oproepdoorschakeling gedaan werd; daarover kan je hier info vinden: Handige codes voor mobiel (Particulier) of Handige codes voor mobiel (Business)

Je zal dit dan mogelijk 3 keer moeten doen (geen bereik, geen antwoord & bezet). Er staat ook een code bij waarmee je kan checken of het al dan niet aan staat.

Nu weet ik niet of uitzetten voldoende is; of dat je de doorschakeling naar voicemail zal moeten instellen; in dat geval is het bvb **61*0032468115550# voor "geen antwoord"

 

 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2265
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

(Her)Activeren voicemail lukt niet

heb je ##21# of #21# al geprobeerd om het doorschakelen uit te schakelen.

daarna : Tijd voicemail instellen (5-30 sec)? **61*5550**aantal seconden#


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.