Beantwoorden
Kurt68
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Hoe foto's recupereren na diefstal smartphone?

 
0 Likes
6 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5238
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Hoe foto's recupereren na diefstal smartphone?

 

  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7778
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Hoe foto's recupereren na diefstal smartphone?

Geen backup van uw foto's? Dan zal je ze  nooit meer terugzien. Jammer en helaas.

Bij deze nogmaals.... Een smartphone is een leuk ding zolang die werkt of je hem niet kwijtraakt daarom elke keer dat je foto's of andere voor jou belangrijke dingen op je smartphone zet..... BACKUP...... naar een PC of cloud.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5238
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Hoe foto's recupereren na diefstal smartphone?

@igvfer- Het moet niet per se een offline backup zijn. Mijn Nexus 5X kan je bijvoorbeeld instellen om gratis én automatisch te uploaden naar Google Drive. De enige beperking is de resolutie.

 

Vermits de OP verder geen informatie geeft is het raden. Het kan immers net zo goed om iOS gaan of Windows Phone ipv Android.

 

Android en iOS bieden ook een 'find my phone', maar dat zal hij ook wel niet ingesteld hebben...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7778
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Hoe foto's recupereren na diefstal smartphone?

Blijft erop neerkomen .....BACKUP ..... eender waar of hoe. Met die automatische cloud opslag is er meestal 1 probleem. Wissen op de telefoon is wissen op de opslag.

Ik ben misschien ouderwets maar bij mij worden foto's vanaf mijn toestel (smartphone, fototoestel) gekopiëerd naar mijn PC. Dit wordt gesynchroniseerd naar mijn NAS en deze data wordt dan nog eens ge backupped naar een externe HDD.

En ja mijn kot kan in brand vliegen maar dat risico is heel klein en dan zullen mijn foto's niet mijn voornaamste zorg zijn.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Hoe foto's recupereren na diefstal smartphone?

@Kurt68

Tools zoals Google Drive, Google Photo, OneDrive, enz. maken automatisch backups van de foto's die je neemt met je smartphone naar de cloud.

Indien je ooit zo'n tool hebt geinstalleerd op je GSM én een account hebt geconfigureerd erin, dan staan je foto's in de cloud bij die provider (Google of Microsoft of ...).

Indien niet, dan ben je ze kwijt, en heb je een waardevolle les geleerd voor je volgende smartphone.


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Hoe foto's recupereren na diefstal smartphone?

@Kurt68

 

Smartphone op pukkelpop gestolen? Ga dan even langs bij de politie/Lost and found, ze hebben iemand opgepakt met 60 of meer gsm's bij zich (ik weet het precieze aantal niet meer) mogelijk zit die van jou daarbij.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes