Beantwoorden
Dap
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Handje vol! Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur!

Hoe mobiele nummers overzetten bij Whoppa > WIGO S 3GB?

Ik zou willen overstappen van Whoppa naar Wigo S3. Zou ook graag mijn Orange mobiel , en mijn madam haar Proximus mobiel wil overzetten hierbij , en de nummer behouden . Maar gaat dat simpel en snel gebeuren , want de 1ne gsm-nummer is wel zeer belangrijk. 

0 Likes
6 reacties
Torchwood
Professional Meerweter
Berichten: 121
Een bus vol! Topicvreter! Warming up? BINGO!

Hoe mobiele nummers overzetten bij Whoppa > WIGO S 3GB?

Ga met de te vervangen SIM kaarten en de ID kaarten van de eigenaars naar een Telenet center. Je krijgt daar de nieuwe SIM mee. Het signaal van Orange & Proximus zal na enige tijd wegvallen en vanaf dat ogenblik is je Telenet account actief.

Je doet dit best niet op een Vrijdagmiddag, moest er toch nog iets verkeerd gaan zit je niet met het weekend waarop er minder of geen bezetting is op achterliggende diensten en of winkels.

Dap
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Handje vol! Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur!

Hoe mobiele nummers overzetten bij Whoppa > WIGO S 3GB?

En ik kan dan moeiteloos dezelfde nummers behouden , en Telenet lost het overzetten van provider , dan op voor mij ? (alleen de 2 gsm's , en onze pas meenemen is dan genoeg ? of nog andere documenten ofzo meenemen ?) 

0 Likes
Torchwood
Professional Meerweter
Berichten: 121
Een bus vol! Topicvreter! Warming up? BINGO!

Hoe mobiele nummers overzetten bij Whoppa > WIGO S 3GB?

Nummers blijven behouden. ID kaarten en SIM kaarten is al wat je nodig hebt.

Dap
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Handje vol! Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur!

Hoe mobiele nummers overzetten bij Whoppa > WIGO S 3GB?

Ok Torchwood , bedankt voor de info.

 

Dap
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Handje vol! Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur!

Hoe mobiele nummers overzetten bij Whoppa > WIGO S 3GB?

Deze middag naar de Telenetshop geweest. Alles in kannen en kruiken. Van Whoppa naar Wigo S3 , de 2 gsm's erbij , met behoud van oud nummer , en nog maand gratis Play erbij . Half uurtje na het bezoek aan de winkel thuisgekomen . Play al op tv , en we konden zelfs al onze nieuwe simkaarten insteken , want de overschakeling van 1 orange abonnement , en 1 proximus abonnement , naar allebei telenet ,was al voltooid ! Super hoor !!!

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe mobiele nummers overzetten bij Whoppa > WIGO S 3GB?

@Dap 

Dat lezen we nu eens graag zie 👍


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.