Beantwoorden
tejas124
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Happy New Year! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Hoe moet 'Call & text on other devices' werken?

Dus ik heb ingeschakeld "Call & text op andere apparaten" op mijn Galaxy telefoon evenals mijn GW3.

Maar als ik het horloge loskoppel op Bluetooth terwijl ik verbonden blijf op wifi, kan ik het horloge niet ontvangen of bellen. Ik dacht dat was het doel van "Call & text op andere apparaten" dus ik kon nog steeds gebruik maken van mijn GW3 om oproepen te ontvangen, zelfs als ik onze van BT bereik van de telefoon, maar nog steeds aangesloten op dezelfde wifi als mijn telefoon.

Wat mis ik hier?

Bedankt.

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe moet 'Call & text on other devices' werken?

@tejas124  ik heb deze functie ook en zodra de Bluetooth is losgekoppeld dan kan je niet bellen op of ontvangen op je smartwatch. Je Bluetooth zorgt er voor dat je verbinding hebt met gsm en smartwatch. Ik kan ook met de samsung dan ook niet via de Windows pc ontvangen en verzenden. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
stefangroenen
Professional Meerweter
Berichten: 146
It's your ninth party! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Hoe moet 'Call & text on other devices' werken?

@patrick37  gebruik je mijn telefoon van windows? Deze is namelijk speciaal ontworpen voor samsong. Als je deze gebruikt dan kan je zelfs al je apps draaien op je windows en hoef je je gsm niet meer te bekijken. Gewoon zorgen dat je zowel op je gsm als op je PC de onderdelen up to date houdt. Voor al de andere mijn telefoon werkt goed voor alle gsm's je kan inderdaad je gesprekken opnemen via je windows 10 en zelfs bellen en sms'en. Ook al je notificaties beheer je dan goed

Stefan Groenen
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe moet 'Call & text on other devices' werken?

@stefangroenen  ja de Samsung is verbonden met de Windows pc daarnaast de MacBook met de iPhone 🙂 

Maar dat werkt goed kan ik je zeggen maar ja enkel zoals ik al zei als de Bluetooth verbinding niet aanstaat is er ook geen verbinding. Zorg er altijd voor dat alles up to date is want bij mij moet dat werken en wil niet 'achter' lopen zodat het uiteindelijk niet zou werken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes