Beantwoorden
Jeeoen
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Hoe nieuwe simkaart activeren?

Ik ben onlangs van proximus over gestapt naar Telenet one up, en kreeg dus een nieuwe sim.

 

Deze ging echter verloren voor ik ze kon activeren, dus ben ik een nieuwe gaan halen in de Telenet winkel.

 

Maar deze is nog steeds niet geactiveerd, de oude sim heeft geen bereik meer en de nieuwe ook niet.

 

Ontvangst heb ik wel maar ik kan geen berichten sturen, niet telefoneren en geen mobiele Date gebruiken

 

Mvg Jeroen 

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Activatie nieuwe simkaart

0 Likes
2 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Hoe nieuwe simkaart activeren?

Neem contact via WhatsApp met Telenet

Die zorgen voor alles.

Zorg dat je alles bij de band hebt,

Ik moest wel gegevens scannen en doorsturen.

Activatie kan 48 uren duren,niet op zondag.

kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1678
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Hoe nieuwe simkaart activeren?

@Jeeoen als je een nieuwe simkaart gaat afhalen, kan je vragen deze direct te activeren (meestal doen ze dat wel) zo moet je dit zelf niet meer laten doen via de helpdesk van telenet.

Hetgeen er ook wel kan gebeurd zijn is dat de registratie nog op je verloren simkaart staat en niet op de nieuwe. Zo zal dit niet werken. Laat nakijken of je simkaart nummer (niet telefoonnummer) wel degelijk actief en op uw naam staat.

Als je uw nummer overgedragen hebt van Proximus naar Telenet, kan het zijn dat je nummer nog altijd bij Proximus staat en door de overdracht niet actief bij Telenet.Dit gebeurd blijkbaar regelmatig.

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.